اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان برگزار شد

جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان کشور با عنوان اثر موثر و با هدف تاثیرگذاری اصحاب رسانه در تولیدات خود برگزار شد که عصر دوشنبه با اعلام برگزیدگان آن در مراسم اختتامیه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از تسنیم، اختتامیه چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان کشور با عنوان اثر موثر باحضور مسئولان و توانخواهان هنرمند سراسر ایران در اصفهان برگزار شد.

این مراسم که تماما با اجرا و برگزاری توانخواهان اصفهانی بود نشان داد که معلولیت محدودیت نیست چراکه آنان برگزاری چنین جشنواره‌ای را به جهت شناخت و اعلام توانمندی افراد توانخواه دانسته و مشارکت خود را در امور رسانه‌ای ثابت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان باحضور در این اختتامیه اظهار داشت: واقعاً برای ما که در سازمان بهزیستی کار می‌کنیم تماشای اینکه معلولین در دسترسی‌های مختلف به اماکن عمومی شهر توانمند هستند و می‌توانند در جامعه خود فعالیت کنند لذت‌بخش است.

ولی الله نصر بیان کرد: ما در بهزیستی کمترین سهم را در برپایی چنین جشنواره‌ای ایفا کردیم چون تمام زحمات جشنواره را خود معلولان کشیدند که باید از این افراد تقدیر و تشکر به عمل آورد اما بهزیستی وظیفه دارد تا به معلولان فعال کمک بیشتری کند. روزی را باید برای توانخواهان جشن بگیریم که همه دستگاه‌ها وظایف خود را برای این قشر انجام دهند

وی افزود: ما در سازمان بهزیستی به عنوان مطالبه‌گران توانخواهان باید حضور داشته باشیم. دعا کنید که توفیق خدمت‌رسانی به این قشر برای ما فراهم باشد و سال دیگر شاهد کارنامه قبولی دستگاه‌های اجرایی در برخورد با معلولان باشیم و بدانید که برای دستاوردهای معلولان اطلاع‌رسانی مناسب صورت نگرفته وگرنه تنها یک توانخواه توانسته 6مدال طلا در مسابقات معلولان کسب کند که باید به اطلاع مردم می‌رسید.

در ادامه مراسم نیز با رونمایی از پوستر پایگاه اطلاع‌رسانی توانخواهان از افتتاح چنین حوزه‌ای در موضوع خبر و رسانه برای فعالیت آنان بهره‌برداری شد که این امر با یاری مسئول برگزار کننده این مراسم مقدر شد.

کد خبر 48895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد