پیام تبریک رییس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب( س) و روز پرستار

علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،متن پیام به این شرح است:

به نام خداوند رحمان و رحیم

روز پرستار روزیست که با نام نامی حضرت زینب(س) عجین و به یمن میلاد بزرگ بانوی دشت کربلا نام ‌گرفته و فرصت مغتمی برای تبریک این روز به سفید پوشان جامعه درمان، پرستاران  و سربازان خط مقدم تامین و حفظ سلامت است. 
این گذار ۲۱ ماه از همه گیری ویروس منحوس کرونا، آثار منبعث از آن وتراژدی های غم انگیز موج های آن جایگاه والا و ماندگار و مسولیت خطیر جامعه ی پرستاری و کادر درمان را بر همه ما روشن تر از پیش ساخته است.  
در این ایام شاهد آن بودیم که برای مهار منحنی منحوس ابتلا و مرگ بر اثر کرونا، تعداد زیادی از این فرشتگان زمینی آسمانی شدند و جان خود را برای دفاع از سلامت مردم در جبهه ی مقاومت و درمان از دست داده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که امیدواریم روح شریفشان شفیع همگان باشد . 
اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ بهزیستی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های وافر پرستاران گرامی این روز را به خیل پرستاران شاغل و همکار در مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی و کودک یاران، مادریاران و پدریارانی که صبورانه و دلسوزانه به جامعه هدف این سازمان مقدس خدمت می نمایند  تبریک گفته و تلاش های این عزیزان را ستایش می کنم و با استعانت از بزرگ بانوی صبور دشت کربلا حضرت زینب کبری (س) برای همه این عزیزان سلامتی ، سربلندی و عزت و موفقیت آرزومندم.


                                                       علی محمد قادری                
                                      معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور 

کد خبر 48654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =