آئین گرامیداشت روز حسابدار برگزار شد

طی مراسمی به مناسبت روز حسابدار از کارکنان اداره مالی و حسابداری این اداره کل تجلیل تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکترسید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان اظهار داشت: حسابداری ریشه در اصل معاد و پاسخگویی دارد و اعتقاد به این اصل که رفتار، گفتار و کردار ما روزی مورد حسابرسی قرار خواهد گرفت، موجب می‌شود که از هر گونه خطا و غفلت به دور باشیم.

 وی مدیریت امور مالی وحسابداری را حوزه تخصصی دانست وگفت: انضباط کاری درانجام فعالیت‌های مالی بسیار مهم بوده وضروری است که نسبت به این مساله حساس باشیم.

حسینی در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از همکاران این حوزه به مناسبت روز حسابدار به رسم یادبود لوح سپاس اهدا کرد.

در ادامه اصغر رنجی قائم مقام مدیرکل و معاون پشتیبانی و منابع انسانی نیز با تبریک روز حسابدار اظهار داشت: هر مجموعه از جمله ذیحسابی و امور مالی برای رشد و تعالی باید نکاتی را مورد توجه قرار دهد که از آن جمله می‌توان به بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود برای رشد و شکوفایی مجموعه، ترویج اخلاق و خدمت به مردم اشاره کرد.

در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: انجام تعهدات به بهترین شکل، احترام به کارکنان و ارج نهادن به زحمات آنان، فراهم کردن زمینه رشد و تعالی مجموعه، افزایش مهارت ها، ایجاد فضای گفتمانی، تأمین عزت و کرامت انسانی، ارتقای معیشت کارکنان، رفع تبعیض و رعایت عدالت، خودباوری و نوآوری، حفظ اموال عمومی و. از دیگر شاخصه‌های یک مجموعه مالی موفق است.

همچنین در ادامه محمد مهدی نادری ذیحساب بهزیستی گلستان افزود: پانزدهم آذر هر سال به عنوان "روز حسابدار" نامگذاری شده است تا فرصتی ارزشمند برای پاسداری از رسالت های حرفه ای و قانونی و مسئولیت اجتماعی جامعه حسابداری و همچنین قدرشناسی از خدمات حسابداران عزیزی باشد که با هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن، ارزشی ماندگار را به ثبت می رسانند.

کد خبر 48531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد