پیام تبریک رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی کسب مقام قهرمانی کاروان پاراآسیایی جوانان ایران

"علی محمد قادری" در پیامی، قهرمانی کاروان ورزشی جوانان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات پاراآسیایی منامه بحرین را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن پیام به شرح ذیل است؛

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت
آری به اتفاق جهان می توان گرفت


بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که شاهد اخبار خوش و پایان غرورآفرین رقابت ها برای کاروان اعزامی کشور عزیزمان ایران در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان در بحرین و نیز مسابقات قهرمانی جهانی وزنه برداری در گرجستان هستیم خداوند رحمان را بی نهایت شکرگزاریم که توفیق رفیق گشت تا بار دیگر پرچم مقدس کشورمان به واسطه ی افتخار آفرینی جوانان دارای معلولیت بارها و بارها به اهتزاز در آید. 


حضور جوانان عزیزمان در منامه پایتخت بحرین و گرجستان و تلاش وافر برای صدرنشینی در جدول قهرمانی آن هم با اختلاف فراوان و کسب ۱۳۴ مدال (۴۴ طلا، ۵۵ نقره و ۳۶ برنز) در بحرین، نشان از عزم و اراده بی بدیل توام با عدم توجه به محدودیت ها و محرومیت های ناشی از معلولیت دارد. 


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی قهرمان بینظیر پاراوزنه برداری جهان سیامند رحمان، این افتخار آفرینی ملی را به رهبر معظم انقلاب، کاروان اعزامی مدافعان سلامت به بحرین و تیم وزنه برداری گرجستان، کادر فنی، مربیان و خانواده های عزیز بازیکنان وملت شریف ایران خاصه خانواده بزرگ بهزیستی تبریک عرض می کنم.


پایان یافتن هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت که توام با پایان رقابت های چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی و رقابت های قهرمانی وزنه برداری گرجستان بود منجر میشود که باردیگر حقوق افراد دارای معلولیت و جایگاه والا و ارزشمند این عزیزان برای آحاد جامعه محترم و قابل پیگیری یادآوری شود.


جای بسی افتخار است که پرچم مقدس کشورمان و سرود ملی ایران بواسطه عزیزان دارای معلولیت برافراشته و نواخته شد.


در پایان ازخداوند رحمان برای فرزندان عزیزمان در تیم اعزامی مدافعان سلامت به مسابقات پاراآسیایی جوانان آرزوی توفیقات روزافزون در سایه توجهات حضرت بقیه الله (عج) دارم . 


علی محمد قادری
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 48517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد