در رسانه | خلیل آباد | تخصیص بیش از ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای بهزیستی خلیل‌آباد

خلیل آباد - اسماعیلی گفت: در سال جاری ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به خانوارهای تحت پوشش و هدف بهزیستی خلیل‌آباد برای ایجاد اشتغال اختصاص‌یافته که ۷۵ درصد آن تاکنون جذب‌شده است.

حسین اسماعیلی ثانی، رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه در حال حاضر حدود یک هزار و ۸۸۳ معلول در شهرستان خلیل‌آباد زیرپوشش خدمات سازمان بهزیستی هستند، اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۲۷۷ نفر به‌صورت مستقیم مستمری‌بگیر هستند.

وی تأکید بر اینکه این افراد ماهیانه بالغ‌بر ۷۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک نقدی دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: بالغ‌بر ۱۱۸۷ پرونده معلولیت در بهزیستی خلیل‌آباد وجود دارد که ۸۴۹ نفر مستمری‌بگیر هستند و باقی افراد به‌نوعی از خدمات دیگر سازمان نظیر کمک‌های معیشتی و موردی، مرمت و ساخت مسکن و همچنین اعطای تسهیلات برخوردار می‌شوند.

رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد همچنین از اختصاص بیش از ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به بهزیستی شهرستان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به خانوارهای تحت پوشش و هدف بهزیستی خلیل‌آباد برای ایجاد اشتغال اختصاص‌یافته که ۷۵ درصد آن تاکنون جذب‌شده است.

وی با بیان اینکه ۴۹۲ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خلیل‌آباد هستند، اذعان کرد: ۲۴ خانواده در این شهرستان دارای فرزند ۲ یا ۳ قلو هستند که از خدمات کمک معیشتی ماهیانه بهزیستی استفاده می‌کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه کلیه امور افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان در سه مرکز مثبت زندگی در حال انجام است، عنوان کرد: ۲۲ حمایت برای افراد تحت پوشش بهزیستی در نظر گرفته‌شده که در مراکز مثبت زندگی شهرستان خلیل‌آباد ارائه می‌شود.

وی تشریح کرد: ساخت ۱۵ مسکن مددجویی برای کمک به خانواده‌های دو معلول و سه معلولی و همچنین کمک و توزیع سبد کالا از دیگر حمایت‌های بهزیستی برای افراد تحت پوشش و معلولان شهرستان خلیل‌آباد است که در انجام‌شده است.

کد خبر 48101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد