جبران معلولیت با اراده  مستحکم

فرماندار شبستر در مراسم تجلیل از کارکنان دارای معلولیت شهرستان، اراده ی مستحکم و تلاش مضاعف را جبران کننده ی معلولیت در رسیدن به اهداف خواند.

عبدالهی ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت به کارکنان مذکور، معلولیت را محک الهی جهت نمایان شدن جوهر تابناک افراد دارای معلولیت عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد تا این کارکنان منظم و دارای وجدان کاری بالا بتوانند الگوی مناسبی برای سایرین باشند.


 رییس اداره بهزیستی شبستر نیز نقش خیرین را در نیل به اهداف بهزیستی بسیار چشمگیر خوانده و ابراز داشت : به لطف الهی و با حمایتهای فرماندار و سایر مسئو لین ادارات شهرستان، بویژه خیرین گرانقدر شهرستان توفیق حاصل شد ؛ تا  علی رغم مشکلات  اقتصادی گام های مثبتی در جهت مرتفع نمودن مشکلات  افراد دارای معلولیت برداریم.


در انتهای آیین تجلیل رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز آمادگی خویش را برای همکاری با معلولین دررده های سنی و رشته های متنوع  ورزشی اعلام کرد.


 شایان ذکر است پس از اتمام جلسه کلیه مسئولین شهرستان با حضور در  مرکز توانبخشی شبانه روزی علی بن ابیطالب ضمن عرض تبریک هفته افراد دارای معلولیت، از نزدیک در جریان فعالیتهای کارکنان مرکز  در راستای ارائه خدمات به ارباب رجوع و افراد دارای معلولیت قرار گرفته و از زحمات کارکنان  قدر دانی کردند.

کد خبر 48043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد