پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته " افراد دارای معلولیت "

دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان ، طی پیامی هفته " افراد دارای معلولیت " را تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح است :

معلولیت باوجود ایجاد محدویت های خود در افراد ، هرگز نتوانست مانع بروز توانمندی ، خلاقیت ، ایستادگی ، شور و شعور و شیدایی ، همت والا و عزت نفس وافر در افراد دارای معلولیت گردد.

آن ها بارها و بارها با درخشش خود در میادین علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری به عموم نشان دادند ، تنها خواستن است که پیشرفت را معنا و تفسیر می کند و با صبر و بردباری ، تمرین و ممارست و تکیه بر داده های موجودو با عنایت ویژه حق که به یقین در وجود تمامشان ساری است ، میتوان بر قله های افتخار ایستاد و آیینه ای تمام نما از اقتدار ، قدرت و ایمان را به نمایش گذاشت .

به یقین این روز ، روز پاسداشت ارزش های انسانی ، بدون توجه به نواقص و محدویت های جسمانی است . چرا که خداوند انسان ها را بر اساس ایمان و ذات پاک انسانی ، دوست خواهد داشت و حضوری برتر و والاتر است که در ظهور قدرت لایزال الهی توانمندتر و شایسته تر گام بردارد.

بسیاری از افراد دارای معلولیت اثبات کردند ، با بالهای بسته و زخمی نیز می توان تا فراز ابرها پرگشودو اوج گرفت و نماد پیروزی و پرواز بود.

روز جهانی معلولین ، فرصتی است مغتنم ، تا همه با هم بکوشیم ، افکار و اذهان عمومی را جهت باور هر چه بیشتر این  عزیزان سوق دهیم و در زمینه تحقق هر چه بیشتر " قانون حمایت از حقوق معلولان" بکوشیم .

اینجانب به نیابت از کلیه همکارانم در بهزیستی گیلان هفته " افراد دارای معلولیت " را به تمامی افراد دارای معلولیت تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را برای همه آنان خواهانم .

کد خبر 47740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد