بندرگز | بازدید مسئولین شهرستان از۲ منزل مددجویی

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت مسئولین شهرستان بندرگز از منزل دو مددجوی تحت پوشش بهزیستی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ این بازدید با حضور فرماندار محترم شهرستان، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری، جانشین فرمانده سپاه و رئیس اداره بهزیستی با هدف آشنایی مسئولین با مسائل و مشکلات افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش انجام شد.

در این بازدید دکتر حسن پور فرماندار شهرستان، از زحمات خانواده معلول که در جهت ارتقاء توانمندی این معلولین که با عشق و علاقه گام برمی دارند به سهم خود تشکر کرد و برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

فرماندار بندرگز افزود: مدیران در تلاش هستند که شرایط را برای معلولین به نحوی فراهم سازی کنند که این مشکلات را در این مقطع آسان تر نمایند.

"ضیاءالدین داداشی" رئیس بهزیستی شهرستان ضمن گرامیداشت این روز بیان کرد: بیشتر افراد دارای معلولیت از توانایی بالایی برخوردارند و این افراد جزئی از این جامعه هستند که نیازمند آن می باشند که توانایی هایشان دیده شود.

وی در ادامه با ورود به مسائل و سختی های زندگی آنان به تشریح مشکلات خانواده های افراد دارای معلولیت پرداخت و در جهت چگونگی رسیدگی به موضوعات فوق خواستار همکاری و مساعدت هرچه بیشتر مسئولین در این زمینه شد.

کد خبر 47737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد