ملارد| بازدید از منزل توانخواهان

در راستای گرامیداشت هفته معلولین و با هدف بررسی هرچه دقیق تر توانخواهانی که از شرایط ویژه ای برخوردار هستند، روح اله غفاری مسئول توانبخشی اداره بهزیستی به همراه مددکاران از منزل خانواده های افراد دارای معلولیت بازدید کرد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان خبر بالا و تاکید بر اهمیت بازدیدهای منزل بصورت مستمر توسط مسئولین و مددکاران گفت: از زمان شروع به فعالیت مراکز مثبت زندگی بازدیدهای منزل بصورت بسیار مداوم در حال انجام است.
 
داود خادم در ادامه افزود: هفته گرامیداشت معلولین فرصت بسیار خوبی است تا از زحمات خانواده های که دارای فرد معلول هستند بصورت ویژه تقدیر شود زیرا این افراد با مشکلات بسیاری روبرو بود و سختی های زیادی را متحمل میشوند.

مسئول توانبخشی نیز با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۵۰۰ بازدید توسط مددکاران مراکز و ستاد انجام شده گفت: خانواده های دارای فردد معلول بدلیل شرایط متفاوتی که تجربه میکنند نیازمند حمایت همه جانبه  بهزیستی و سایر ارگانها هستند.  

روح الله در ادامه افزود: مسائل اصلی معلولان، مشکلات معیشتی، اشتغال، درمان، مسکن و مواردی از جمله حقوق مدنی آنهاست که باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 47713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد