انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل بهزیستی استان و تبلیغات اسلامی هرمزگان

تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه همکاری های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی بین ادارات کل بهزیستی استان و تبلیغات اسلامی هرمزگان منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به منظور دستیابی به مشارکت و هم افزایی سطح فرهنگ جامعه و بهره مندی از ظرفیت های استانی، با حضور دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان و حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل  تبلیغات اسلامی هرمزگان ، تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه منعقد گردید و طرفین در خصوص اجرا و رعایت مفاد آن از تاریخ انعقاد توافق نمودند.

این تفاهم نامه همکاری جهت بهره مندی از ظرفیت های بالقوه  و بالفعل طرفین در راستای اهداف و ماموریت های دستگاه و تبادل تجارب فرهنگی منعقد شد.

توسعه همکاری های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی به منظور افزایش سطح آگاهی مردم و کاهش آسیب های اجتماعی، استفاده از تمامی ظرفیت های موجود طرفین به منظور برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی و اجتماعی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و نیل به ارزش های اسلامی، همکاری متقابل هر دو دستگاه در زمینه ارتقا و تقویت بنیان خانواده و تعمیق باورهای دینی و مذهبی در سطح خانواده ها و جامعه و همکاری در جهت گسترش فرهنگ مشارکت ها، خیر جمعی و مسئولیت اجتماعی از جمله اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

کد خبر 47591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد