۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور:

توانمندسازی کودکان از اقدامات مهم بهزیستی است

بابایی گفت: برنامه‌ریزی صحیح و منسجم برای توانمند سازی و رشد شخصیت کارآمد و مطلوب اجتماعی کودکان از محورهای اصلی بهزیستی است.
توانمندسازی کودکان از اقدامات مهم بهزیستی است

در رسانه های اسنتان کرمان- به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید بابایی، مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور به همراه معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان و جمعی از کارشناسان تخصصی دفتر امور توسعه شبه خانواده استان با سفر به شهرستان جیرفت از ۲ خانه کودک و نوجوان و یک مرکز خدمات مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی شهرستان جیرفت بازدید کردند.

بابایی، مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور در این بازدیدها گفت: اهتمام به رشد صحیح و ارتقای همه جانبه کیفیت زندگی فرزندان، از مهم ترین برنامه‌های این مراکز است.

او افزود: باید توجه داشت که کودکان و نوجوانان مقیم در خانه‌ها به دلایل گوناگون، جدایی و دوری ناخواسته از والدین خود را تجربه می‌کنند و از سوی دیگر این کودکان نه توان درک این جدایی و نه تاب کنار آمدن با آن را دارند؛ بنابراین وظیفه ما است که با برنامه ریزی علمی و درست بتوانیم در آموزش‌ها و برخوردها تاثیرات ماندگار و مطلوبی را برآنان بگذاریم.

بابایی در ادامه بر استفاده از پتانسیل‌های موجود شهرستانی و تقویت مشارکت فعال مردم در حمایت از فرزندان تاکید کرد و بیان داشت: برنامه‌ریزی صحیح و منسجم برای توانمند سازی و رشد شخصیت کارآمد و مطلوب اجتماعی کودکان از محورهای اصلی بهزیستی است.

کد خبر 47458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد