بندرعباس | بازدید رئیس اداره بهزیستی بندرعباس از خانه امن زنان

همزمان با روز جهانی منع خشونت علیه زنان ،رئییس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس از مرکز خانه امن زنان بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت هفته منع خشونت علیه زنان ، علی جاودان رییس اداره بهزیستی بندرعباس با حضور در مرکز خانه امن زنان ، نحوه خدمت رسانی به مراجعین مقیم را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد .

وی در جریان حضور در این مرکز از بخشها و قسمت های مختلف دیدن کرد و از نزدیک در جریان  مشکلات و چالش های پیش رو قرار گرفت .

رییس اداره بهزیستی بندرعباس در جریان حضور در این مرکز ، از بخش ها و قسمت های مختلف نیز دیدن کرد و اظهار داشت: باید از ظرفیت خیرین در جهت توانمندساری دختران در معرض آسیب و زنان خشونت دیده استفاده شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: باید با ارائه خدمات موثر و تخصصی به موقع بتوانیم زمینه بازگشت زنان در معرض خشونت را به جامعه و خانواده فراهم کنیم.

 جاودان گفت: ترخیص افراد مقیم در این مجموعه باید همراه با حفظ امنیت جانی و روانی مراجع صورت گیرد تا از بروز مجدد تنش ها و مشکلات بعدی جلوگیری شود .  

گفتنی است خانه امن زنان در معرض خشونت و خشونت دیده اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس ، سرپناهی برای اسکان دختران ، زنان و کودکان همراه آنها می باشد 

مدت اقامت در این مرکز 2 الی 4 ماه می باشد که در صورت نیاز و بنا بر ضرورت تا دوره 60 روزنیز قابل تمدید است .

در این مرکز خدماتی از قیبل مددکاری اجتماعی ، روانشناسی ،حقوقی  آموزشی و فرهنگی و حرفه آموزی  به مددجویان مقیم ارائه می گردد.

 نحوه پذیرش افراد در این مرکز به صورت خود معرف ، ارجاعی از اورژانس 123 مرکز مداخله در بحران ، پایگاههای خدمات اجتماعی ،مراجع قضایی  نیروی انتظامی و سایر مراکز وابسته به سازمان بهزیستی می باشد .

کد خبر 47283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد