شمیرانات| بازدید فرماندار شهرستان از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست رفیده

فرماندار شمیرانات با حضور در مرکز خیریه نگهداری رفیده از روند خدمات رسانی به کودکان بی سرپرست زیر هفت سال بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید مهدی ساداتی در این بازدید که با حضور معاونین فرماندار همراه بود ضمن تقدیر از کادر زحمتکش این مرکز، خدمت به کودکان بی سرپرست را امری خداپسندانه دانست و افزود: خدمت در مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست کاری خداپسندانه و معنوی است که اجری اخروی و ماندگار دارد.

در ادامه بازدید فرماندار شمیرانات تصریح کرد: کمک خیرین در اداره اینگونه مراکز نشان می دهد روح ایثار و از خود گذشتگی و کمک به هم نوعان  بسیار قوی است و امیدواریم این روحیه همچنان ترویج شود تا با کمک نوع دوستان خیر به امور نیازمندان بیشتر رسیدگی شود.  

ساداتی در ادامه  دیدار با مربیان بیان داشت: مربیانی که در این مرکز فعالیت می کنند مانند مادری مهربان کودکان را تربیت و نگهداری می کنند و اوج ایثار و مهربانی در خدمات شما مربیان موج میزند که شایسته تقدیر است.

 مدیر بهزیستی شمیرانات نیز ضمن خیر مقدم به فرماندار  و هیئت همراهشان  گزارشی از شرایط  نحوه واگذاری مرکز  ماده ٨٨ و این که قابلیت تهاتر دارد و همچنین با توجه به تعهد داده شده، یارانه ای پرداخت نمی شود و وضعیت نگهداری  و درمانی فرزندان، میزان مشارکت های مرکز و …مطالبی  را ارائه داد.

کد خبر 47201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد