بندرعباس | بازدید کارشناسان سازمان بهزیستی  کشور از مراکز مثبت زندگی و گروه‌های همیار بهزیستی بندرعباس

با حضور کارشناسان مسئول دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور ، فعالیت و عملکرد دو مرکز مثبت زندگی و گروه همیار صدیقه کبری (س) مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ فائقه غیبی و آذر زارعی از کارشناسان مسول  دفتر توانمند سازی  خانواده و زنان بهزیستی کشور در جریان سفر به  استان هرمزگان با همراهی علی جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس و مریم جهانشاهی کارشناس مسول  دفتر توانمندسازی  زنان و  خانواده بهزیستی استان از مراکز مثبت زندگی با کد ۴۷۵ و ۳۶۰۹  و گروه همیار صدیقه کبری (س) با فعالیت چاپ و تکثیر مستقر در شهرداری منطقه یک بازدید نمودند.

در این بازدید عملکرد ،چالشها و مشکلات  موجود در مسیر خدمت رسانی به مددجویان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

 ارائه راهکارهایی در زمینه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، انجام  برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح آگاهی و دانش گروههای همیار، استفاده از ظرفیت منابع درون و برون سازمانی  جهت اشتغالی زایی زنان سرپرست خانوار، برگزاری کارگاههای آمادگی سازی شغلی برای زنان سرپرست خانوار ، استفاده از روشهای نوین در جهت توانمندسازی زنان  با هدف ارتقاء سطح خودباوری و آماده شدن برای ورود به بازار کار از جمله مهمترین محورهای بازدید از گروههای همیار و مراکز مثبت زندگی بود.

گفتنی است در حال حاضر تعداد ۱۱ مرکز مثبت زندگی در شهرستان بندرعباس مشغول به فعالیت بوده و خدمات این مراکز برای مددجویان در سطوح توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی ارائه می شود. 

دسترس پذیری آسان به خدمات بهزیستی جزو مهم ترین مزیت های مراکز مثبت زندگی است.این مراکز باعث تسریع ،تسهیل و شفافیت ارائه خدمات بهزیستی به جامعه هدف می شوند.

کد خبر 47092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد