بهزیستی سیرجان میزبان تیم بازرسی کشوری واستانی

در رسانه های استان کرمان- سیرجان – مهرکریمان نیوز/ به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان تیم بازرسی کشوری متشکل از کارشناس دفتر مراقبتی ، کارشناس دفتر روزانه وتوانپزشکی ، کارشناس دفتر توانمند سازی وتیم بازرسی استانی از روند خدمات توانبخشی در حوزه های مراکز توانبخشی ومناسب سازی را مورد ارزیابی تخصصی قرار دادند.

مهتاب حسینی رئیس بهزیستی سیرجان در همین رابطه گفت : تیم بازرسی فوق بعد از تشکیل جلسه با ریاست ؛معاونت و کارشناسان حوزه توانبخشی بهزیستی سیرجان از مراکز روزانه حرفه آموزی و مراکز نگهداری شبانه روزی بازدید کرده و از نزدیک در جریان امور معلولین قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: در جریان این بازدید کارشناسان کشوری ضمن بررسی مشکلات و معضلات گروه هدف حوزه توانبخشی،پتانسیل های شهرستان جهت راه اندازی مراکز شبانه روزی سالمندان و بیماران روانی مزمن ،تیم سیار ویژه بیماران اعصاب و روان که جای خالی آن در شهرستان بزرگی چون سیرجان احساس میشود را مورد ارزیابی قرار دادند.

گفتنی است کارشناسان فوق ضمن بازدید از مراکز روزانه ، آموزشی ، توانبخشی از نزدیک با پرسنل و توانخواهان دیدار و گفت و گو کردند و در پایان از منازل تعدادی ازمددجویان بازدید و مناسب سازی های انجام شده درمحلهای فوق را مورد ارزیابی قرار دادند.

کد خبر 46948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد