بسیج در آیینه‌ی ولایت

بسیج مدرسه عشق است (امام خمینی)؛ جامع ترین توصیف بسیج مستضعفین، همین کلام موجز رهبر فقید انقلاب است...

جامع ترین توصیف بسیج مستضعفین، همین کلام موجز رهبر فقید انقلاب است. عشق در فرهنگ دینی ما، در کلام امام شهیدان و نیز در گفتار و عمل رهبر معظم انقلاب، وصفی بسیار وسیع و عمیق دارد و بسیج که متصف به این صفت گردیده، در نگاه ولایت، منبع نور حقیقت و تابنده‌ی انرژی بیکران عشق ولایی بر عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی است.

فرا رسیدن هفته بسیج، برای همه‌ی مسلمانان عالم و نیز تمام هموطنان‌مان فرصتی است تا با نگرشی عمیق‌تر به فرهنگ انقلاب اسلامی، این ارتش عظیم مردمی را به سلاح معرفت و عشق، مسلح نموده و وزن آن را با میزان ولایت بسنجیم و در نظر داشته باشیم که همه‌ی داشته‌های انقلاب و نظام، از این خزانه‌ی گرانبها سرچشمه می‌گیرد.

اینجانب که با جریان پویای انقلاب اسلامی، بالیده و در این شاهراه، طریق مریدی ولایت پیموده‌ام و همچنین به عنوان کوچک‌ترین عضو این جامعه‌ی ولایی، افتخار خدمت در عرصه‌ی دفاع مقدس و عضویت در بسیج در کارنامه‌ی سربازی انقلابم را دارا می‌باشم از این مناسبت فرخنده به وجد آمده و به یاد شهدا و جانبازان بسیجی که سراسر پهنه‌ی انقلاب‌مان، رنگین از خون پر برکت ایشان است، این هفته‌ی پر میمنت و پر افتخار را به همه‌ی بسیجیان، سرداران به خون خفته‌ی میدان انقلاب، مسؤولان خدمت‌گزار و عاشقان خدمت به امت، پاسداران غیور، سپاهیان مسیر قدس، تمام ایرانیان با هر قومیت و مذهب و نژاد، و پس از آن به همه‌ی عاشقان انقلاب اسلامی و امام راحل در سراسر جهان، تبریک و تهنیت می‌گویم و آرزو دارم تا پایان حیاتم، در رکاب ولایت باشم و توفیق خدمت بسیجی از من دریغ نگردد.

و به یاد داشته باشیم که مام پر مهر بسیج، همان‌گونه که تا کنون دردانه‌ی انقلاب اسلامی را از پیچاپیچ فراز و نشیب انقلاب و نظام، در آغوش خویش به سلامت عبور داده، از این پس نیز پرچمدار پیروزی و امتداد شور ولایت در قلب امت خواهد بود. و نیز این رقیمه سرلوحه‌ی کارمان باشد که همراه و همگام با تفکر و اندیشه‌ی بسیجی، عمل و کردارمان نیز باید بسیجی بوده و عشقی که در مدرسه‌ی مد نظر امام راحل آموختیم، در کردار و رفتارمان نیز مشهود و منعکس باشد. مبارک باد این قران سعید و خجسته باید این میمنت کبیر که نامش به نام امام امت و جلودار ولایت پیوند خورده است.

مسعود فیروزی 

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 46738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد