میز خدمت بهزیستی آماده پاسخگویی به مراجعات مردمی سفر ریاست جمهوری است

همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان میز خدمت بهزیستی با حضور دکتر نظم ده مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد سازمان و نماینده تام الاختیار بهزیستی کشور در راستای پاسخگویی به شکایات، مشکلات و درخواست های مردمی در محل میز خدمت برپاست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان  مدیر کل ارزیابی، عملکرد بهزیستی کشور گفت: استان زنجان از جمله استان های خوب کشور در زمینه شاخص های عمومی و اختصاصی و ارزیابی عملکرد است.
 نظم ده عنوان کرد: کارهای خیلی خوبی در بهزیستی برای  اقشار محروم انجام شده است و درحالی که میزان تورم از میزان ارائه خدمات به جامعه هدف بالاتر هست و علیرغم اینکه بهزیستی توانسته است میزان مستمری را افزایش دهد اما فشار تورمی و هزینه های که تورم بر دوش خانواده های می گذارد مانع از رسیدن به اهداف متعالی بهزیستی می شود.
 ولازم است که تدابیری متناسب با تورم اندیشیده شود یا اینکه در بحث کنترل تورم موفق عمل کنیم.
وی با بیان اینکه خدمت دهی به گروه های هدف بهزیستی از جمله افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، ایتام و... در نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازمان بهزیستی جزء شاخص هاست. خاطرنشان کرد: اگر سایر دستگاهها اولویتشان پاسخ دهی، راه اندازی و ایجاد تشکیلات برای گروه های هدف بهزیستی باشد، قطعا بخشی از مشکلات حل خواهد شد.
این مقام مسئول بیان کرد: در راستای سفرریاست جمهوری به عنوان نماینده بهزیستی در خدمت مردم هستم و مشکلات مراجعین و گروه هدف را بررسی کرده و خدمات ارائه خواهد شد.
وی یادآورشد: قسمتی از مراجعات به میز خدمت نیازمند راهنمایی و ارجاع به دستگاههای مربوطه هست.

کد خبر 46647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد