۸۰موسسه خیریه بهزیستی آماده شرکت در پویش خانه گرم هستند

مدیر کل بهزیستی استان زنجان در جلسه هم اندیشی با موسسات خیریه در ارتباط با پویش خانه های گرم و تامین ۸۰۰ بخاری برای جامعه هدف بهزیستی در سطح استان، گفت: موسسات خیریه بهزیستی حامی نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی هستند و اعتماد مردم به آنها سرمایه ای عظیم جهت ایفای نقش حمایتگری در جامعه است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در این نشست گفت: کمک بیش از ۱۸ میلیارد تومان کمک های خیرین به جامعه هدف بهزیستی نشان از اعتماد کامل خیرین به بهزیستی است و استفاده از ظرفیت‌های خیرین امری مهم و ضروری است که باید برای گسترش آن فرهنگ‌سازی شود.

مدیرکل بهزیستی  با بیان اینکه جامعه هدف و تحت نظر این سازمان نیازهای متعددی مثل معیشت، مسکن و اشتغال دارند، گفت: با توجه منابع مالی محدود و شرایط سخت اقتصادی، زندگی برای بسیاری از این افراد سخت شده است و بهزیستی یکی از نهادهای متولی در حوزه توانمندسازی افراد آسیب پذیر جامعه است که برای انجام ماموریت های خود به کمک خیرین نیاز داشته و افراد خیراندیش نقش مهمی در موفقیت این سازمان داشته اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته، خیرین در امر ساخت خانه، اشتغال و نگهداری مددجویان تحت پوشش بهزیستی کمک‌های خوبی کردند که امیدواریم روز به روز شاهد افزایش این کمک‌ها باشیم.

محمدی ضمن اشاره به اهمیت جهت دهی، هماهنگی و تعامل با تمامی نهادهای حمایتی در این پویش، گفت: بسیج همگانی باعث می شود در بحث جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم، تقسیم کار و تعیین محدوده ها با تعامل و هماهنگی خیلی بهتری صورت گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: در راستای موفق بودن هر چه بیشتر این پویش، بهره گیری از تمامی ظرفیت های مردمی اعم از اصناف و بازاریان، شرکت ها و کارخانه های تولیدی، گروه های جهادی بسیج و نهادهای حمایتی و تعامل با آنها، فعال سازی تمامی نیکوکاران و هیئت های مذهبی، ائمه جمعه و جماعات، اقدامات رسانه ای و تبلیغات محیطی، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، پوشش خبری، مصاحبه، با هدف آگاهسازی و اطلاع رسانی در جذب کمک های خیرین استان موثراست.

کد خبر 46479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد