حضور مدیرکل بهزیستی استان در برنامه " شب نشینی"  شبکه برون مرزی جام جم

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در برنامه زنده تلویزیونی شبکه برون مرزی جام جم حضور یافته و فعالیت های بهزیستی استان اردبیل را تشریح کرد.

ستاری مدیرکل بهزیستی استان با حضور در برنامه شبکه برون مرزی جام جم که بصورت زنده پخش می شد با اشاره به تنوع خدمات و فعالیتهای بهزیستی استان در قبال افراد جمعیت هدف گفت : بخش از فعالیتهای بهزیستی استان از طریق مردم خیر و نیکوکار اداره می وشد بطوریکه بسیاری از حمایتهای لازم برای بهره مندی افراد جمعیت هدف توسط خیرین تامین می شود.

 وی از فعالیت ۴۰۰ مرکز و موسسه در استان خبر داد وگفت : در تمامی این موسسات و مراکز تحت پوشش بهزیستی اقدامات بسیار گسترده ای  در راستای حمایت، بازتوانی، توانمند سازی و حفظ عزت و احترام خانواده های مددجویان ارائه می شود.

ستاری در بخش دیگر از سخنان خود ضمن ارج نهادن به حمایت های خیرین از مددجویان بهزیستی اظهار داشت : اگر همراهی و مشایعت این عزیزان نبود بهزیستی استان شاید تا به این حد مقبول نمی شد و چه بسا این عزیزان از کمبود مشکلات دچار رنج و نارحتی می شدند.

 وی از تمام هم میهنان و خیرین نیکوکار خواست چنانچه بخواهند در کارهای خداپسندانه و خیرخواهانه مشارکت داشته باشند می توانند در این اقدام با یاری رسانی و دستگیری از نیازمندان، خانواده بزرگ بهزیستی  را همراهی نمایند.

کد خبر 46434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد