نظرآباد | بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان نظرآباد

روز سه شنبه مورخ هجدهم آبان ماه کارشناس ستاد فوریت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بهمراه کارشناس دفتر آسیب اداره کل بهزیستی استان البرز از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان نظرآباد بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، در این بازدید «ناصر زمانی» رئیس بهزیستی شهرستان نظرآباد ضمن خوش آمدگویی و تقدیر وتشکر بابت اهمیت قرار دادن بازدید های کشوری از اورژانس اجتماعی این شهرستان بیان داشت با توجه به شرایط و وضعیت اقلیمی و فرهنگی اقتصادی این شهرستان و مهاجرپذیر بودن ،به تبع آسیب های اجتماعی مدرنی ایجاد میشود در این جلسه ایشان از مسائل و مشکلات موجود در حوزه دفتر آسیب عنوان نمود و خواستار توجه ویژه جهت برطرف نمودن مشکلات را داشت.

«جوزی» کارشناس ستاد فوریت های اجتماعی بهزیستی کشور ضمن عرض خداقوت به پرسنل شاغل در اورژانس اجتماعی پرونده های موجود را بررسی نمود و عملکرد وآمار دفتر آسیب را مورد ارزیابی قرار داد ومواردی را از قبیل اطلاع رسانی وسیع و گسترده جهت معرفی اورژانس اجتماعی و برنامه ها و اهداف و نحوه خدمت رسانی به جامعه هدف در سطح شهرستان،پیگیری کامل و به موقع وضعیت مددجویان و..... را متذکر شد .

کد خبر 46241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد