پویش تامین ۸۰۰ بخاری برای مددجویان بهزیستی آغاز شد

مدیر کل بهزیستی استان زنجان باآغاز فصل سرما و برودت هوا از  اجرای پویش «خانه گرم» جهت تامین  ۸۰۰ بخاری و  وسایل گرمایشی برای نیازمندان خبر داد و گفت :خیرین و مرم نیک اندیش زنجان چون گذشته در کنار اقشار آسیب پذیرو جامعه هدف بهزیستی بوده  و گرمابخش خانه های آنها باشند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی  با اشاره به عدم  برخورداری قشر نیازمند از لباس گرم و امکانات گرمایشی گفت :این پویش  از تاریخ ۲۵ آبان لغایت ۲۵ آذر  اجرا می شود  و اجرای چنین طرح هایی بخصوص در روستاها و مناطق کمتر برخوردار، می تواند گرما رابه خانه نیازمندان هدیه دهد و از بیماری و سرمازدگی کودکان جلوگیری کند.

وی با اشاره به محددود بودن منابع بهزیستی در این حوزه، خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی که جامعه را فرا گرفته و همچنین وجود شرایط سخت بیماری کرونا، نباید نیازمندان را فراموش کنیم و امیدواریم شرکت‌های تولیدی و خیران نیک‌اندیش و نیکوکار  در تأمین و تهیه لوازم گرمایشی خانواده‌های تحت حمایت مشارکت نمایند.

محمدی به طرح شکرانه سلامت از جمله طرح های اجرا شده توسط این معاونت اشاره و کرد یادآورشد:در این طرح مبلغ مشخصی ازحقوق کارکنان دولت با رضایت آنان وباهماهنگی دستگاههای اجرایی استان کسر و به حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان به منظورکمک به مددجویان بهزیستی استان واریز می شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۶۸۴ نفر از کارکنان دولت در این طرح مشارکت دارند که ماهانه بخشی از حقوق این خیرین جهت تامین نیازهای ضروری نیازمندان هزینه می شود.

وی خاطرنشان کرد: معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی با شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان نزد بانک مرکزی آماده ی دریافت کمک های همشهریان هستند.

کد خبر 46164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد