تربت حیدریه | برگزاری مانور دورمیزی قطع گاز در مرکز شبانه روزی معلولین ذهنی امام سجاد(ع) تربت حیدریه

مانور دور میزی قطع گاز با تلاش کارکنان و پرسنل مرکز نگهداری و توانمندسازی کودکان امام سجاد(ع) تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تربت حیدریه، این مانور پدافندی که با سناریوی از پیش برنامه ریزی شده با موضوع قطع و به منظور ارزیابی عملکرد کلیه کارکنان مرکز، و، دستگاههای مرتبط و برنامه ریزی در شرایط اضطراری، سنجش میزان هماهنگی با کلیه گروههای درون و برون سازمانی  صورت پذیرفت.

این مانور دورمیزی  با حضور رییس اداره بهزیستی شهرستان، کارشناسان اداره کل بهزیستی خراسان رضوی مدیرعامل مرکز امام سجاد (ع) کارشناس  بهداشت، ایمنی، رابط مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرستان،   شرکت ملی گازشهرستان، مسوولین مراکز  برگزارشد.

رییس بهزیستی تربت حیدریه هدف از برگزاری مانور را بالا بردن آمادگی کارکنان در هنگام وقوع حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده عنوان کرد.

فاطمه صادق امیری تصریح کرد: این مانور تا کنون در شهرستان تربت حیدریه برگزار نگردیده بود و امید است با برگزاری مانورهای اینچنین نسبت به شناسایی نقاط قابل بهبود، اصلاح و بهینه سازی اقدام در مواجه با شرایط واقعی عملکرد مناسب صورت پذیرد.

دبیر کمیته پدافند غیر عامل بهزیستی خراسان رضوی نیز عنوان کرد: برگزاری این مانور دورمیزی افزایش توان قدرتی کارکنان در مقابله با هرگونه حوادث غیرمترقبه را در پی دارد.

سمانه اقبال‌فر گفت: این مانور، در ۱۲ مرکز در سراسر استان اجرا می‌شود.

فاطمه آراسته عضو این کمیته نیز گفت: احساس مسئولیت و کار تیمی کارکنان، سرعت عمل مناسب آنان، گزارش مرحله به مرحله مانور به فرماندهی و یادداشت زمان در شرایط بحران از ویژگیهای برجسته این مانور است.

کد خبر 45901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد