دررسانه|پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان اندیکا

اهواز - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان شهرستان اندیکا با هدف کمک‌رسانی به نیازمندان، مددجویان و جامعه هدف بهزیستی راه‌اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان روز سه‌شنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این پویش از ابتدای آبان فعالیت خود را آغاز کرده بیان کرد: هم اکنون اقلامی شامل پتو، آب معدنی، انواع مواد غذایی و کنسرو جات، لباس گرم، اقلام بهداشتی و مواد شوینده، لوازم گرمایشی و چادر برای اسکان موقت زلزله زدگان نیاز است که در قالب این پویش جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: شهروندان و خیران می‌توانند با پیوستن به این پویش کمک‌های غیر نقدی خود را به ادارات و مجتمع های بهزیستی و مراکز مثبت زندگی در سراسر خوزستان تحویل دهند.

کریمیان ادامه داد: هموطنان نیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان واریز کنند. همچنین شماره تلفن های ۰۹۱۶۳۸۰۶۷۲۹ - ۰۶۱۳۳۳۸۰۸۱۱ آماده پاسخگویی در این زمینه به مردم است.

وی با اشاره به آسیب و خسارت ۳۰۰ خانوار زیرپوشش بهزیستی خوزستان در زلزله اندیکا گفت: همراهی و همدلی خیران و مشارکت مردم در این امر خیرخواهانه و انسانی بسیار ستودنی و قابل تقدیر و تشکر است. 

از ۱۲ تا ۱۷ مهر گذشته، پنج زلزله بزرگ، که بزرگترین آن ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد اندیکا را لرزاند. به گفته استاندار خوزستان این زمین لرزه‌ها بیش از پنج هزار میلیارد ریال به اندیکا خسارت وارد کرد.

 ۱۳۰ روستای شهرستان اندیکا بر اثر این زمین لرزه‌ها دچار خسارت شدند شهرستان اندیکا در شمال شرق خوزستان با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر است.

کد خبر 45778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد