بهار| بکار گیری دانش نظری در اجرای طرح ها و برنامه های عملیاتی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خواستار بکار گیری دانش نظری در اجرای طرح ها و برنامه های عملیاتی از کارشناسان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار رییس بهزیستی شهرستان در نشست اجرایی با کارشناسان گفت: هیچ مدیری در پشت‌میزش از مسائل و مشکلات حوزه‌اش آگاه نمی‌شود بلکه باید نظارت میدانی را در اولویت کاری‌اش قرار دهدو به نظارت مستمر، فعال و مؤثر بر عملکرد مراکز مثبت زندگی و مؤسسات غیر دولتی که با مجوز بهزیستی فعالیت می‌کنند تأکید کرد.

منوچهر نوروزی همچنین خواستار بکارگیری دانش نظری در طرح‌ها،  برنامه‌های عملیاتی بهزیستی شد و افزود: کارشناسان مسؤول در بخش‌های تخصصی باید ایده‌های خلاقانه و نظرات تخصصی خود را به صورت طرح‌های مدون و مکتوب به سطوح بالاتر ارائه دهند تا جایگاه علمی آنها بیش از پیش روشن شود و همچنین راه‌های عملی برای بهتر کردن کیفیت خدمات راه گشای سازمان باشند.

نوروزی با تأکید بر اجرای طرح‌های پیشگیرانه گفت: از ظرفیت سمن‌ها و گروه‌های اجتماعی و همچنین مراکز غیر دولتی بخصوص مراکز مثبت زندگی، به نحو احسن در اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: هر یک از حوزه‌های تخصصی باید در مناسبت‌های مرتبط با بخش خود اطلاع‌رسانی‌های مختلف و گزارش‌های عملکردی را در دستور کار قرار دهند و از زمینه‌ای که فراهم می شود بیشترین بهره را در مطالبات گروه هدف و ارتقای منزلت اجتماعی بهزیستی می توان برد.

گفتنی است در پایان هریک از کارشناسان نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام کردند.

کد خبر 45432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد