شهرضا| برگزاری همایش پیاده روی بمناسبت هفته ارتقاء سلامت روان

همایش پیاده‌روی و برنامه آموزشی بهداشت روان با حضور؛ رئیس اداره بهزیستی، کارشناس پیشگیری، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهرستان و جمعی از شهروندان در پارک ملت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شهرضا، سید علی موسوی ضمن تشکر از همراهی شورای اسلامی و شهرداری شهرستان از اجرای برنامه‌های گروه همیاران سلامت، گفت: استفاده از ظرفیت‌های علمی و داوطلبانه گروه همیاران فرصتی مناسب برای عموم مردم است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهرضا گفت: این پیاده‌روی صبحگاهی با هدف افزایش نشاط اجتماعی، معرفی فعالیت‌های موسسه همیاران سلامت روان به مسئولین و عموم مردم و برگزاری جلسه آموزشی با موضوع زندگی به شرط سلامت و توزیع بروشورهای مهارت‌های زندگی و نقش آنها در ارتقاء سلامت‌روان  برگزار شد.

در ادامه حبیب قاسمی شهردار شهرضا ضمن تشکر از اداره بهزیستی و گروه همیاران سلامت روان، آمادگی خود را در جهت حمایت همه جانبه از طرح های اجرایی اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی، این همایش به همت اداره بهزیستی، موسسه همیاران سلامت روان اجتماعی و معاونت فرهنگی شهرداری که در هفته سلامت روان برنامه ریزی شده بود برگزار شد.

کد خبر 45387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد