۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
اصفهان من، شهر زندگی

مدیرکل بهزیستی استان به همراه شورای معاونین این اداره کل، با شهردار اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ولی اله نصر ضمن تبریک سمت جدید شهردار اصفهان، بر زمینه‌ها و فعالیت‌های مشترک  بهزیستی و شهرداری تأکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: بهزیستی و شهرداری در حوزه‌هایی چون حمل و نقل معلولین، مناسب سازی اماکن، سالمندی، کودکان کار و خیابان، مسائل مربوط به حاشیه نشینی و پیشگیری از آسیب‌هایی چون؛ اعتیاد، همواره همراه و یار و یاور همدیگر بوده‌اند.

وی ادامه داد: امید است بهزیستی بتواند با کمک مدیریت شهری، گام‌های مؤثری در راه خدمت رسانی به جامعه به ویژه جامعه هدف بهزیستی و معلولین شهر اصفهان و تلاش مضاعف برای اجرای حداکثری قانون جامع حمایت از معلولان، برداشته و با رفع موانع فیزیکی و انجام مناسب‌سازی شهری و رفع موانع معنوی و نهادینه کردن باوراجتماعی نسبت به توانایی‌های معلولین، شرایط مشارکت اجتماعی این قشر در جامعه را فراهم کند.

 نصر افزود: در این راه افراد آگاه و صاحب نظری چون؛ مشاوران امور معلولین در حوزه‌های بهزیستی که خود نیز از معلولین شهر هستند می‌توانند مشاوره‌های گرانبهایی در اختیار مسئولین حوزه‌های مربوطه در شهرداری قرار دهند.

در ادامه، شهردار اصفهان نیز با اشاره به وظیفه شهرداری در ایجاد شرایط بهتر برای زندگی در شهر؛ با توجه به شعار «اصفهان من، شهر زندگی» بر اهمیت ایجاد شرایط مناسب برای زندگی برای تمامی اقشار جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت، تأکید کرد.

علی قاسم زاده گفت: برنامه ریزی‌ها و فعالیت‌هایی در رابطه با افراد دارای معلولیت در شهرداری در زمینه‌های مختلف حمل و نقل شهری، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی انجام شده است و تلاش بر این است که با بررسی مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی در تیم‌های کارشناسی و با همکاری دو جانبه بهزیستی، برنامه ریزی و فعالیت‌های مؤثرتری چه در رابطه با افراد دارای معلولیت و چه در رابطه با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد و رسیدگی به کودکان کار صورت پذیرد.

اصفهان من، شهر زندگی

اصفهان من، شهر زندگی

اصفهان من، شهر زندگی

اصفهان من، شهر زندگی

اصفهان من، شهر زندگی

کد خبر 45323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد