قرچک| فراهم شدن حضور کودکان تحت پوشش بهزیستی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

در نشستی مشترک بین رئیس بهزیستی قرچک و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرچک زمینه تعامل و همکاری در راستای ارتقاء سطح توانمندی علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ... بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اردشیر بهرامی در این نشست، ضمن قدردانی از حضور مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرچک و  مسئول کانون زبان ایران به ضرورت توجه و اهتمام موسسات و سازمان ها به توسعه برنامه های آموزشی، فرهنگی، هنری کودکان و نوجوانان خانواده های تحت حمایت سازمان بهزیستی پرداخت و اظهار داشت: زیرساخت های آموزشی و فرهنگی و علمی ویژه کودکان و نوجوانان در قرچک در سطح متوسط قرار دارد. و اگر هم وجود دارد، فرزندان تحت پوشش بهزیستی از این مواهب برخوردار نیستند. لذا وجود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران در این شهرستان ظرفیت های ارزشمندی تلقی می گردد.  

در پایان بهرامی تاکید داشت: مراکز مثبت زندگی و موسسات تحت نظارت اداره بهزیستی قرچک آمادگی لازم را برای اجرای برنامه های متنوع علمی، فرهنگی و آموزشی مشترک دارند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرچک، در این دیدار اظهار داشت: 
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی باز است تا کودکان بتوانند در کلاس های هنرهای تجسمی، ادبی، کتابخوانی، نقاشی، موسیقی خلاقیت و ... بهره مند گردند و زمینه رشد استعدادهای آنان فراهم گردد.

مسئول کانون زبان ایران قرچک نیز بیان داشت: برای بهره مندی کودکان تحت پوشش بهزیستی در دوره آموزشی ترمیک زبان های خارجی با تخفیف ویژه آمادگی خود را اعلام می نمایم.

کد خبر 45275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد