شهریار| نشست هم اندیشی مسئولان بهزیستی شهرستان

نشست و هم اندیشی رئیس اداره بهزیستی شهریار با مسئولان تخصصی برای رفع چالش های حوزه ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این نشست به منظور ساماندهی روند درمان و ترخیص بیماران مجهول الهویه و همچنین رفع چالش های حوزه  معاونت ها برگزار شد.

در ابتدای جلسه داود فهیم راد ضمن اشاره به اهمیت ساماندهی افراد مجهول الهویه گفت: در بحث ساماندهی این افراد توجه به چند موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است  و مهمترین موضوع در این اقدام لزوم توجه ویژه به بحث مددکاری علمی، جدی و مسئولانه است چرا که با اهمیت دادن به این مقوله بسیاری از تبعات ناخواسته به وجود آمده ناشی از عدم مسئولیت پذیری خانواده ها و دستگاههای اجرایی را کمرنگ و بعضا حذف می نماید.
 
وی افزود: تعامل معاونت های پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی برای پیگیری و ساماندهی به موقع مددجویانی که نیاز به ساماندهی دارند را مورد اهتمام می باشد و بهزیستی شهریار به دلیل معین بودن در برابر دو شهرستان ملارد وشهر قدس دارای چالشهایی در این خصوص می باشد که باید بررسی وحل شود.

فهیم راد اذعان داشت: باید با تقویت بخش مددکاری در حوزه باز توانی این بیماران از طریق مشارکت خانواده ها و همه دستگاههای مرتبط با موضوع برنامه ریزی نمود.

 وی در پایان احداث مرکز قرنطینه جهت ساماندهی مواردی که خارج از وقت اداری ارجاع داده میشوند و نیاز به اسکان موقت برای تعیین تکلیف دارند را از الزامات دانست.

در ادامه این نشست مسئولان حاضر درجلسه به بحث و تبادل نظر درخصوص موارد مطرح شده پرداختند و مقرر گردید طبق دستورالعمل های موجود ساماندهی افردای که جزو جامعه هدف بهزیستی محسوب میشوند کما فی السابق توسط بهزیستی شهریار انجام و در مورد بیماران دیگر با مشارکت همه دستگاه های ذیربط اقدامات نگهداری و انجام امور مددکاری تا حصول نتیجه صورت پذیرد.

کد خبر 45263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد