ملارد| کسب مقام قهرمانی مرکز توانبخشی نوید در مسابقات فوتسال شهرستان 

مرکز توانبخشی نگهداری از پسران ذهنی بالای ۱۴ سال با شرکت در مسابقات فوتسال صفادشت در شهرستان ملارد موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی با بیان این خبر  ‌و تبریک و تقدیر از تلاشهای فرزندان و پرسنل این مراکز گفت: این مسابقات به دعوت هیات فوتبال صفادشت و با حضور چهار تیم در شهرستان برگزار شد.

داود خادم در ادامه افزود: مرکز توانبخشی نگهداری نوید از سال ۹۳ تاکنون با ظرفیت اسمی ۸۰ بیمار  راه اندازی شده که در حال حاضر ۷۶ فرزند پسر بالای ۱۴ سال  در این مرکز نگهداری میشوند.

مسئول توانبخشی بهزیستی ملارد نیز ضمن تاکید بر لزوم اجرای برنامه های مفرح در مراکز توانبخشی جهت بالا بردن روحیه شادی در بیماران گفت: مراکز میبایستی در کنار ارائه خدمات تخصصی که از اصلی ترین وظایف آنان است در جهت انجام برنامه های مفرح و متنوع علمی و فرهنگی نیز تلاش نمایند.

روح الله غفاری اضافه کرد: یکی از مهمترین مسائلی که تاثیر بسزایی در روحیه بیماران داشته و کمک میکند توانمندی های خود رابشناسند، حضور هر چه بیشترشان در برنامه های مختلف بوده که میتواند موجب استقلال و اعتماد به نفس این افراد شود.

غفاری در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ نفر در این مرکز مشغول به کار هستند گفت: علاوه بر کادر اداری پزشک، روانپزشک، روانشناس، پرستار، گفتار درمان، حرفه آموز، مددکار، مربی هنر و ... نیز در جهت کمک به بیماران در این مرکز بصورت تمام وقت و پاره وقت فعالیت دارند.

کد خبر 45224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد