ملارد| بازدید مسئولین شهرستانی از مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان

فرماندار، دادستان، بخشدار و  شهردار صفادشت و رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از فاز پنجم مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در این بازدید با ارائه گزارشی از وضعیت مرکز اخوان و بیان اینکه حضور بیماران در این مرکز را باید تبدیل به یک موقعیت بهتر کنیم گفت: راه انداری کارگاه های حرفه آموزی در این مرکز نقش بسزایی در روند بهبود افراد داشته است.  

داود خادم افزود: مهمترین مسئله پس از اتمام دوره درمان و بازگشت به جامعه برای بیماران مسئله اشتغال و استقلال مالی است که در صورت آموختن حرفه ای خاص و تبحر یافتن میتوانند پس از ترخیص شرایطی را فراهم آوردند که امکان برگشت به اعتیاد را به مراتب کاهش دهد.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با تقدیر از همراهی مسئولین شهرستان در اجرای اهداف این مرکز با توجه به ظرفیت بالا و وجود بیش از ۱۴۰۰ بیمار گفت: با راه اندازی فاز ۵ اخوان و فراهم آوردن امکانات بهتر برای این مجموعه در تلاش هستیم تا بتوانیم بیش از پیش به جامعه هدف سازمان بهزیستی خدمت رسانی نمائیم.  

خادم با بیان اینکه هدف از نگهداری در مرکز اخوان صرفا ترک اعتیاد بصورت مقطعی نیست اضافه کرد: در طول مدت زمان حضور افراد در این مرکز اقدامات بسیاری صورت میپذیرد که یکی از مهمترین آنها پیگیری امور روانی و مددکاری افراد است.  

وی گفت: حضور روانشناسان و مددکاران در این مرکز موجب شده بیماران با دریافت کمک های علمی از سوی متخصصین بتوانند شرایط روحی خود را بهبود ببخشند و همچنین بررسی مددکاران موجب مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات بیماران و بویژه خانواده های آنان میشود.  

خادم در پایان با تاکید بر لزوم همکاری تمامی ارگانهای خدمت رسان در شهرستان گفت: اداره بهزیستی برای هدایت هرچه بهتر این مرکز به سمت کاهش تعداد افراد متقاضی  و ارائه خدمات مفیدتر نیازمند همراهی مسئولین شهرستانی اعم از فرماندار، دادستان، شهردار، اداره فنی و حرفه ای و... و. میباشد و در صورت انجام اقدامات بسیار خوبی صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 45222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد