عقد تفاهم‌نامه بین باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و اداره کل بهزیستی

در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تفاهم‌نامه همکاری بین باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و اداره کل بهزیستی، امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در حاشیه برگزاری مسابقه تیم فوتبال سپاهان برابر مس رفسنجان و در راستای انجام مسئولیت‌ اجتماعی، تفاهم‌نامه همکاری بین باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و اداره کل بهزیستی، امضا شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان از گذشته با تنظیم مسئولیت‌های اجتماعی خود در راستای اهداف سازمان بهزیستی گام‌های موثری برداشته است؛ به دنبال آن اقدامات، پیشنهاد شد تفاهم‌نامه‌ای به صورت هدفمندتربرای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی بین دو طرف امضاء شود.

ولی‌اله نصرافزود: باشگاه فرهنگی- ورزشی سپاهان با حمایت همه‌جانبه از بهزیستی و به خصوص حمایت فرزندان خانه‌های کودک و نوجوان و یاری آنان، رویکرد نوینی را در شناخت بهزیستی به عموم جامعه پایه‌گذاری کرده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان با اشاره به این تفاهم‌نامه، گفت: بازیکنان، کادر، پرسنل باشگاه به عنوان سربازانی در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان، افراد دارای معلولیت و محرومین و افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی، آماده خدمت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی هستند.

محمدرضا ساکت افزود: امید است با امضای تفاهم‌نامه در این مسیر اقدامات راهبردی و اجرایی موثرتری داشته باشیم.

وی هفته وحدت را، حُسن مطلع خوبی برای مبادله این تفاهم‌نامه عنوان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان و در راستای اشاعه خدمات اجتماعی بهزیستی و شناخت بیشتر جامعه نسبت به این نهاد اجتماعی گام خواهیم برداشت.

کد خبر 45213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد