گلپایگان| ارئه خدمات به سالمندان در راستای ارتقاء کیفیت زندگی

اولین جلسه شورای سالمندان شهرستان گلپایگان درسال ۱۴۰۰ جهت بررسی نحوه اجرای مصوبات قبلی شورا و تحقق شعار بهره مندی همه سنین از خدمات نوین دیجیتال در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان، معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندار شهرستان گلپایگان با اشاره به جایگاه سالمندان و شأن و منزلت آنان گفت: خدماتی که دستگاه‌های متولی ارائه می‌دهند باید در راستای ارتقاء کیفیت زندگی سالمندان و حفظ جایگاه آنان باشد.

افتخاری از دستگاه‌ها خواست که وظایف خود را جهت بهره مندی سالمندان از خدمات نوین دیجیتال به نحو مطلوب دنبال نمایند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان ضمن گرامیداشت هفته سالمند و ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره بهزیستی برای تکریم سالمندان در خصوص شعار بهره مندی همه سنین از خدمات نوین دیجیتال، گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و ضرورت ماندن سالمندان در خانه و بهره مندی سالمندان از خدمات دولت الکترونیک و همچنین ارتباط سالمندان با فرزندان و نوه ها از طریق فضای مجازی باید شرایط بهرمندی آنها از خدمات نوین دیجیتال فراهم شود.

قائمی یکی دیگر از ضروریات آشنایی سالمندان در دوران حضور ویروس منحوس کرونا با خدمات نوین دیجیتال را سرگرمی سالمندان در منزل دانست.

در این جلسه همچنین طبرزدی پور کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی با تأکید بر اهمیت مناسب سازی برای همه اقشار جامعه خصوصا سالمندان گفت: از ۶۲ دستگاه اجرایی شهرستان، تنها هشت دستگاه ۸۰ درصد مناسب سازی را طبق استانداردها اجرا کرده‌اند که عزم جدی‌تر مسئولین دستگاه‌های اجرایی خصوصا دستگاه‌هایی که بیشترین ارتباط با سالمندان را دارند از جمله کانون‌های بازنشستگی و شهرداری‌ها را در این خصوص می طلبد.

وی از شهرداران خواست، مکان‌هایی را برای تفریح و ورزش زنان و مردان سالمند در پارک‌ها ایجاد کنند.

کد خبر 44940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد