برگزاری رویدادهایی همچون جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان امید به آینده را در جامعه رواج می‌دهد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پیامی هم زمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از متصدیان و دست اندرکاران این جشنواره تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، هم‌زمان با برگزاری سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان، دکتر ولی الله نصر پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

                                                                                  به نام خالق زیبایی‌ها
استان و شهر اصفهان به دلیل جایگاه رفیع تاریخی، علمی، فرهنگی، هنری و مذهبی همواره پیشگام و محل ظهور و برگزاری اتفاقات بزرگ فرهنگی و هنری در سطح ملی و محلی بوده و به همین دلیل منشأ تحولات بسیاری در این حوزه ها بوده است.
جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان یکی از اتفاقات فرهنگی، هنری و سینمایی ارزشمندی  است که با نام شهر زیبای اصفهان گره خورده و هویت یافته است.
دیگر ویژگی مهم این جشنواره که در اصل، ستون‌های جشنواره بر اساس آن، قوام و دوام می‌یابد، مخاطبان این رویداد بزرگ، یعنی کودکان و نوجوانان هستند که هنرمندان، تهیه کنندگان، کارگردانان و عوامل ساخت، تولید و انتشار آثار سینمایی را مجاب می‌نمایند آثار خود را با محوریت این سرمایه‌های عظیم انسانی ارائه نموده و هنر متعهد خود را با پردازش موضوعات متناسب با این گروه از مخاطبان اعتلا بخشند.
امسال پروانه‌های سی و چهارمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر فیروزه‌ای اصفهان و با شعار «سینما سرزمین خیال» در حالی  به پرواز درآمدند که سایه بیماری کرونا همچنان بر سر جامعه سنگینی می‌کند، این در حالی است که امیدها برای غلبه بر این بیماری منحوس هر روز پر رنگ‌تر می شود. در این میان برگزاری رویدادهای امیدآفرینی همچون این جشنواره، می‌تواند علاوه بر تقویت خلاقیت، رویاپردازی و ایجاد نشاط برای کودکان و نوجوانان، امید به آینده را در کل جامعه به‌ویژه در بین نسل نو و آینده ساز جامعه، جاری و ساری سازد.
در پایان لازم است از دو اقدام برجسته که با درایت و تلاش عوامل برگزاری جشنواره در خصوص مناسب‌سازی تعدادی از آثار سینمایی راه یافته به این رویداد، برای استفاده کودکان و نوجوانان دارای معلولیت ناشنوایی و همچینی اکران سیار فیلمهای سینمایی حاضر در جشنواره، برای کودکان و نوجوانان مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق محروم و حاشیه‌ای، که شرایط حضور و استفاده از این فیلم‌ها را در سینماهای سطح شهر ندارند، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم. امیدوارم  این حرکت زیبا و انسان‌دوستانه در سایر مناسبت‌ها و رویدادهای فرهنگی، هنری و سینمایی کشور، برای بهره‌مندی هر چه بیشتر جامعه هدف بهزیستی، الگوبرداری و استمرار یابد.
با آرزوی داشتن فردایی بهتر و زیباتر برای فرزندان وطن، از زحمات و تلاش‌های هنرمندان، کارگردانان، سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگان و عوامل تولید آثار سینمایی حاضر در این رویداد و همچنین مدیران و برگزارکنندگان این جشنواره درخشان، در شهر گنبدهای فیروزه‌ای کمال تقدیر را داشته و سلامتی و سربلندی همه این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

                                                                       دکتر ولی الله نصر
                                                            مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 44470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد