افتتاح مرکز توانبخشی آموزشی روزانه ۱۷ شهریور در نیشابور

رئیس بهزیستی نیشابور از افتتاح یک مرکز روزانه خدمات آموزشی و توانبخشی در این شهرستان با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیر کل بهزیستی استان خبر داد.

رئیس بهزیستی نیشابور از افتتاح یک مرکز روزانه خدمات آموزشی و توانبخشی در این شهرستان با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیر کل بهزیستی استان خبر داد.

علی صدر در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این مرکز به تمام اقشار متقاضی، خدمات آموزشی و توانبخشی ارائه می‌کند گفت: مددجویان بهزیستی در اولویت دریافت خدمات هستند و اقشاری که به صورت عادی به این مرکز مراجعه کنند تعرفه‌های جاری را پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: ساختمان این مرکز خیر ساز است و ۲۲۰۰ متر مساحت زیربنا دارد که شامل یک تالار برای برنامه‌های عمومی و با هدف کسب درآمد پایدار برای مرکز توانبخشی ۱۷ شهریور در نظر گرفته شده و همچنین یک مجموعه کامل توانبخشی و آموزشی برای مددجویان جسمی حرکتی می‌باشد.

صدر گفت: با تلاش استاندار و رئیس سازمان بهزیستی کشور و همچنین رایزنی مدیر کل بهزیستی استان ۲۰۰ میلیون تومان کمک به این مرکز اختصاص یافت که صرف خرید و تکمیل تجهیزات آن خواهد شد تا امکان ارائه‌ی خدمات تخصصی گفتار درمانی، کاردرمانی، فیزیوتراپی و دیگر خدمات مورد نیاز به مددجویان فراهم باشد که بر اساس اعلام مسؤولان آن، بدون در نظر گرفتن جنسیت و یا سن مراجعه کنندگان، به آنان خدمت ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد که نیروی تخصصی لازم برای ارائه‌ی خدمات توانبخشی در شهرستان وجود دارد و توسط این مرکز بکارگیری خواهد شد.

به گفته‌ی وی، هیأت امنای این مرکز، همچنین یک مرکز سالمندان خانم، یک مرکز سالمندان آقا و یک مرکز توانبخشی کودکان چند معلولیتی را در جنب همین مرکز اداره می‌کنند.

رئیس بهزیستی نیشابور خاطر نشان کرد: استاندار و مدیر کل بهزیستی استان از خدمات این مؤسسه که تلاش‌های خیرانه‌ی زیادی برای مددجویان بهزیستی داشته‌اند قدردانی کردند.

کد خبر 44451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد