اعلام آخرین مهلت ارسال فیلم‌های جشنواره ورزشی مجازی مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره ورزشی مددجویان بهزیستی خراسان رضوی اعلام شد.

به گزارش مدیریت فوق برنامه بهزیستی خراسان رضوی، مددجویان حوزه اجتماعی تا آخر هفته جاری و مددجویان حوزه توانبخشی تا پایان مهرماه فرصت دارند فیلم‌های گرفته شده از حرکات ورزشی خود را به دبیرخانه جشنواره در ستاد بهزیستی استان ارسال کنند.

این گزارش می‌افزاید: همچنین مددجویان حوزه پیشگیری که شامل بهبودیافتگان اعتیاد می‌باشند می‌توانند تا پایان آبان‌ماه فیلم‌های حرکات ورزشی را به این دبیرخانه بفرستند.

کارشناس برگزاری جشنواره ورزشی سراسری مددجویان بهزیستی در ستاد استانی این جشنواره گفت: ما یک هفته پس از دریافت آثار، آنها را بررسی و نتایج بررسی‌ها را به ستاد بهزیستی کشور ارسال می‌کنیم.

اعظم عباس‌نیا افزود: این جشنواره، به دلیل حجم بالای شرکت‌کنندگان، از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین جهت، جلسات متعددی برای هماهنگی اجرایی بین حوزه‌ها برگزار شده تا اطلاع‌رسانی کافی به همه مددجویان عزیزمان صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: این دومین سال برگزاری این جشنواره است که در سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

وی یادآور شد: در این جشنواره، برای هر یک از گروه‌های معلولین، یک سری حرکات ورزشی پیشنهاد شده و این طور در نظر گرفته شده که مددجو با کمک اعضای خانواده یا اطرافیانی که در مراکز شبانه‌روزی حضور دارند، پس از تمرین کافی، حرکات را جلو دوربین انجام داده و فیلم حاصله را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

عباس‌نیا گفت: ورزش، نقش بسیار مهمی در تقویت قوای جسمانی و روانی معلولین دارد و تأکید شده که حتی در شرایط محدودیت‌های کرونایی، این جشنواره در تمام مراکز تحت پوشش و همچنین در بین مددجویانی که در خانواده‌هایشان حضور دارند برگزار گردد.

وی اظهار داشت: پیش بینی ما این است که تعداد زیادی از مددجویان سراسر استان در این جشنواره شرکت کنند که طبعا بررسی و داوری فیلم‌های رسیده، کار دشوار و پرحجمی خواهد بود اما تلاش می‌کنیم در محدوده‌ی زمانی که توسط ستاد بهزیستی کشور تعیین شده، این بررسی‌ها انجام و نتیجه به کشور ارسال شود.

وی گفت: در سال گذشته، خراسان رضوی، رکوردهای بسیار زیادی را به بهزیستی کشور ارسال کرد و در نتایج اعلام شده نیز درخشش خوبی داشت.

کد خبر 44424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد