۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
آگهی  فراخوان صدور مجوز

اداره کل بهزیستی استان زنجان در نظر دارد در اجرای ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۳۸۰/۱۱/۲۷ مجلس شورای اسلامی و براساس بند ۹ ماده یک دستورالعمل تاسیس، اداره و انحلال مراکز و موسسات غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور، صدور مجوز مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان شبانه روزی ویژه بانوان (شهر هیدج) را طبق ضوابط و قوانین جاری سازمان به افراد حقیقی یا موسسات واجد شرایط دارای مجوز از بهزیستی استان واگذار نماید. لذا اشخاص حقیقی و موسسات واجد شرایط توانمند می توانند درخواست و مستندات خود را از طریق دبیرخانه بهزیستی استان زنجان( واقع در میدان پانزده خرداد. جنب مزار شهدا. اداره بهزیستی استان زنجان) وپس از کسب اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در سامانه بهزیستی به آدرس www.Zanjan.Behzisti.ir و یا از طریق مراجعه حضوری به دفاتر مراکز و موسسات غیردولتی بهزیستی شهرستانهای تابعه و در ستادبهزیستی به دبیرخانه توسعه و نظارت بر مراکز غیردولتی تا تاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۶ مراجعه و اقدام نمایند. روابط عمومی بهزیستی استان زنجان

شرایط عمومی :
_ تابعیت جمهوری اسلامی ایران
_ دارا بودن شرایط سنی مندرج در دستورالعمل تخصصی
_ داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای افراد ذکور
_ اعتقاد داشتن به یکی از ادیان رسمی کشور
_دارا بودن مدرک تحصیلی مطابق با دستورالعمل تخصصی
شرایط اختصاصی:
_ متقاضیان محترم حقیقی و حقوقی بایستی بومی و مقیم استان زنجان باشند.
_ در شرایط یکسان اولویت با متقاضیان شهرستان مربوطه و موسسات خیریه می باشد.
_ متقاضیان حقوقی می بایست پروانه تاسیس خود را از بهزیستی استان دریافت نموده باشند.
_ متقاضیان محترم می بایست از توانایی مدیریت مرکز و نیز تمکن مالی لازم برخوردار باشند( ارائه
مستندات منابع مالی الزامیست)
_ در خصوص ساختمان مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان، لازم به ذکر است ساختمان مورد نظر
از طریق ماده ۲۸ به صورت استیجاری در اختیار متقاضی واجد شرایط قرار خواهد گرفت.
_ دارا بودن مدارک تحصیلی مرتبط(دکترای پزشکی، کارشناسی ارشد مدیریت توانبخشی،
کارشناسی رشته های پرستاری، فیزیوتراپی، کار درمانی، مددکاری اجتماعی، روانشناسی، مدیریت
خدمات بهداشتی و درمانی، ارتوپدی و رشته های مرتبط با توانبخشی)
*** اداره کل بهزیستی استان در رد یا قبولی شرکت کنندگان مطابق دستورالعمل و شاخص های
عمومی و تخصصی اختیار تام دارد. ****

مدارک مورد نیاز

الف) اشخاص حقیقی

۱ ویژه متقاضیان حقیقی( - ۱_ فرم درخواست تکمیل شده) مطابق فرم شماره ۱

۲_ تصویر برابر اصل شده تمامی صفحات شناسنامه

۳_ تصویر برابر اصل شده کارت ملی

۴_ تصویر برابر اصل شده کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای افراد ذکور

۵_(اصل گواهی عدم اعتیاد) با اعتبار حداکثر یک ماه از تاریخ صدور

۶_ تصویر برابر اصل شده مدرک تحصیلی مطابق باد ستورالعمل تخصصی

۷_ تائیدیه تحصیلی( حداکثر زمان ارائه تائیدیه تحصیلی تا ۱۵ روز پس از اتمام زمان فراخوان امکان پذیر می باشد)

۸_ بررسی سلامت روان (که در فرایند مصاحبه انجام خواهد گرفت.)

۹_ تصویر مدارک دیگری که برای هرنوع فعالیت تخصصی سازمان در دستورالعمل های تخصصی ابلاغی مشخص

شده است.

۱۰- دارا بودن مدرک دکترای پزشکی، کارشناسی ارشد مدیریت توانبخشی، کارشناسی رشته های پرستاری،

فیزیوتراپی، کار درمانی، مددکاری اجتماعی، روانشناسی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، ارتوپدی و رشته

های مرتبط با توانبخشی

۱۱- (رزومه علمی معتبر) گزارش سوابق تحصیلی، فعالیتهای پژوهشی، تالیفات و ...

۱۲- (مستند سوابق فعالیت های اجرائی و مدیریتی مرتبط) کپی قرارداد مربوطه، حکم کارگزینی، ابلاغ و ...

۱۳-  اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

تبصره ۱: کارکنان دولت در صورت ارائه آخرین حکم کارگزینی خود که به تائید محل خدمت آنان رسیده باشد،

از ارائه موارد ۴، ۷ و ۸ این ماده معاف خواهند بود.

تبصره ۲:مقامات کشوری، لشکری و موارد خاص با تائید دفتر مرکزی حراست سازمان از ارائه گواهی عدم سوء

پیشینه و عدم اعتیاد معاف می باشند.

تبصره ۳ :اعضای اصلی موسسات غیردولتی دارای پروانه تاسیس معتبر از سازمان در صورت تمایل به دریافت

موافقت اصولی به عنوان شخص حقیقی، از ارائه مجدد مدارک شخصی و گواهی های دارای اعتبار موجود در

پرونده معافند.

ب( اشخاص حقوقی

۱ ویژه متقاضیان حقوقی( - ۱_ فرم درخواست تکمیل شده) فرم شماره ۲

۲_ پروانه تاسیس معتبر از سازمان

۳_ آگهی تاسیس ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

۴_ درج موضوع تاسیس مرکز در اهداف اساسنامه

۵_ آخرین آگهی تغییرات اساسنامه در روزنامه رسمی کشور

۶_ تصویر برابر اصل شده مدرک تحصیلی در مقطع حداقل کارشناسی، متعلق به یک نفر از اعضای هیئت مدیره و

مطابق با دستورالعمل تخصصی

۷_ تائیدیه تحصیلی مدرک تحصیلی مرتبط، متعلق به یک نفر از اعضای هیئت مدیره و مطابق با دستورالعمل

تخصصی

۸- دارا بودن مدرک دکترای پزشکی، کارشناسی ارشد مدیریت توانبخشی، کارشناسی رشته های پرستاری،

فیزیوتراپی، کار درمانی، مددکاری اجتماعی، روانشناسی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، ارتوپدی و رشته

های مرتبط با توانبخشی متعلق به یک نفر از اعضای هیئت مدیره

۹-( رزومه علمی معتبر) گزارش سوابق تحصیلی، فعالیتهای پژوهشی، تالیفات و ...متعلق به یکی از اعضای هیئت

مدیره

۱۰-  (مستند سوابق فعالیت های اجرائی و مدیریتی مرتبط) کپی قرارداد مربوطه، حکم کارگزینی، ابلاغ و ...متعلق

به یکی از اعضای هیئت مدیره

"نکات مهم"

** متقاضیان می بایست نشانی دقیق محل سکونت یا محل کار، شماره تماس ثابت و یک شماره همراه در دسترس

را در انتهای فرم درخواست بنویسند.

** مدارک ارائه شده به دبیرخانه مسترد نخواهد گردید.

** متقاضیان می بایست همه اوراق مدارک و مستندات ارائه شده و نیز چک لیست کنترل مدارک را در دبیرخانه

امضا نمایند.

** تاریخ مصاحبه تخصصی و ارزیابی علمی متقاضیان متعاقبا اعلام خواهد گردید.

آگهی  فراخوان صدور مجوز

آگهی  فراخوان صدور مجوز

کد خبر 44367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد