پاسخگویی مدیر کل بهزیستی استان به سوالات و درخواست های مردمی از طریق پل ارتباطی 111

دکتر نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه مورخ 19 مهرماه با حضور در مرکز ارتباط مردمی استانداری از ساعت 9 تا 10/30 از طریق سامانه ۱۱۱ پاسخگوی مردم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، براساس دستور نهاد محترم ریاست جمهوری مبنی بر حضور مدیران کل در محل سامد استانداری و پاسخ به شهروندان از طریق سامانه ١١١، مدیرکل بهزیستی استان روز دوشنبه مورخ 19 مهرماه با حضور در مرکز ارتباط مردمی استانداری از ساعت 9 تا 10/30  از طریق سامانه ۱۱۱ پاسخگوی سوالات و درخواست های مردمی می باشد.

مردم عزیز استان علی الخصوص جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی می توانند برای ارتباط و بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرکل بهزیستی استان با شماره گیری  ١١١ با مدیرکل بهزیستی استان ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 44349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

دسترسی سریع به سامانه های الکترونیک