پاکدشت| توزیع ۱۵ گوشی هوشمند به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی

با مشارکت خیرین ۱۵ دستگاه گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی  پاکدشت اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی پاکدشت گفت: با مشارکت خیرین ۱۵ دستگاه گوشی هوشمند توسط خیرین بهزیستی تهیه و بین  دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این اداره توزیع شد.  

محمود برزگر افزود: دانش آموزان کشور همانگونه که رهبرکبیر انقلاب فرمودند آینده سازان و افتخارآفرینان این کشور هستند و باید تمام دستگاه ها و متولیان با هر شرایطی امکانات تحصیل و رشد آنان را فراهم کنند و ماهم درکنار آنان خواهیم بود.

برزگر تصریح کرد: متاسفانه با شیوع کرونا در کشور فشار های بیشتری به خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی وارد شده که یکی از آن‌ها مجازی شدن مدارس و نیازمندی دانش آموزان به ابزار های هوشمند مجازی است.

رئیس بهزیستی پاکدشت با اشاره به نقش خیرین در کمک به بهزیستی گفت: خیرین  در واقع پشتیبان و پیشران سازمان بهزیستی بوده و ما افتخار داریم که با معرفی افراد نیازمند و محجوب جامعه به این فداکاران یاری رسان مردم هستیم.

وی با اشاره به کمک خیرین بیان داشت: برخود لازم میدانم تا از خیرین یاری رسان بهزیستی که در امر تهیه گوشی هوشمند ویژه دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی کمک کردند تشکر کنم و از خداوندمنان در این ایّام سراسر خیر وبرکت برای آنان آرزوی موفقیت نمایم.

کد خبر 44337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد