زاوه | یک کمپ ماده ۱۵ در زاوه به خاطر تخلفات اجرایی تعطیل شد

معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی از مراکز ترک اعتیاد شهرهای تربت حیدریه و زاوه بازدید کرد.

غلامحسین دلبری در حاشیه‌ی سفر به این دو شهرستان به خبرنگار ما گفت: در این بازدیدها مشکلات و نواقص این مراکز بررسی و تذکرات لازم به صاحبان و مدیران این مراکز ارائه شد.

وی افزود: همچنین به بهزیستی شهرستان تأکید شد که دستور العمل‌ها به صورت دقیق رعایت شود و مسائل ایمنی، حفاظتی، امنیتی و بهداشتی مراکز با دقت تحت نظارت قرار گیرد.

دلبری از اقدام به تعطیل یکی از کمپ‌های ماده ۱۵ شهرستان زاوه به دلیل تخلف اجرایی خبر داد و گفت: پرونده این مرکز به کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی استان جهت تعیین تکلیف قانونی ارسال گردید.

وی افزود: در بازدید از کمپ دیگر این شهرستان تذکرات لازم به مدیر و مسؤولان کمپ داده شد و مقرر گردید پس از رفع نقایص مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

وی همچنین از مراکز ترک اعتیاد خواست قوانین و ضوابط شیوه‌نامه‌ها را بخصوص در مورد شهریه‌ها و مبالغ دریافتی از خانواده‌ها رعایت کنند و تأکید کرد که با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی همچنین از بررسی مشکلات برنامه‌ی غربالگری شنوایی نوزادان در تربت حیدریه خبر داد و گفت: راهنمایی‌های لازم در خصوص اصلاح برنامه و قرارداد با شنوایی سنج جدید ارائه شد.

وی افزود: همچنین در مورد غربالگری تنبلی چشم کودکان در این شهرستان نیز مباحثی در خصوص دستگاه پلاس اپتیک صورت گرفت که قرار شد تأمین یک دستگاه پلاس اپتیک برای شهرستان زاوه بررسی و در دستور کار قرار گیرد.

دلبری گفت: همچنین در دیدار با رؤسای بهزیستی این دو شهرستان، راهکارهای افزایش کیفیت برنامه‌های پیشگیری و اجرای دقیق این برنامه‌ها ارائه شد.

کد خبر 44276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد