پخش فیلم های سینمایی«رابطه» و «روسری آبی» همراه با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت

به مناسبت روز جهانی ناشنوایان فیلم سینمایی«رابطه» در ساعت ۲۰روز پنجشنبه ۸ مهرماه و به مناسبت روز جهانی سالمندان،فیلم سینمایی«روسری آبی » ساعت ۱۱ روزجمعه ۹ مهرماه جاری از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در ادامه همکاری های سازمان بهزیستی با شبکه سلامت سیما به مناسبت روز های جهانی ناشنوایان و سالمندان و به منظور مناسب سازی فیلم های سینمایی برای بهره مندی افراد دارای معلولیت شنوایی از محصولات فرهنگی سیمای جمهوری اسلامی ایران،فیلم سینمایی«رابطه » و «روسری آبی» روز های پنجشنبه و جمعه این هفته با استفاده از دو رابط ناشنوایان به زبان اشاره ترجمه شده و از شبکه سلامت پخش می شود.

فیلم سینمایی رابطه فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده و محصول سال ۱۳۶۵ است. این فیلم در خصوص شرایط زندگی اجتماعی یک نوجوان دارای معلولیت شنوایی است.

همچنین فیلم سینمایی روسری‌آبی به کارگردانی و نویسندگی رخشان بنی اعتماد محصول سال ۱۳۷۳سینمای ایران است. این فیلم تنهایی و بحران های عاطفی زندگی سالمندان را به تصویر کشیده است.

هموطنان گرامی می توانند نظرات خود را در خصوص "سینما اشاره" که با همکاری سازمان بهزیستی کشور و شبکه سلامت سیما تهیه شده است به شماره ۳۰۰۰۶۰۰۶ ارسال نمایند.

کد خبر 43845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =