دفاع مقدس همچنان ادامه دارد

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران در مراسم تجلیل از سربازان شاغل در این نهاد اظهار داشت: نامگذاری دفاع مقدس بر این اساس است که ایران اسلامی در سال ۵۹ مورد هجمه قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد: تجاوز آشکار به کشور در شرایطی انجام شد که ایران، ساختار خیلی مرتبی نداشت، شرایط کشور پایدار نبود و نظمی جامع و کامل بر نیروهای نظامی حاکم نبود.

وی دلیل حمله عراق را استقلال ایران برشمرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی تفکر استقلال داشت و دارد و به شرق و غرب وابستگی نداشت و نکته مهم اینکه در پشت سر صدام ملعون، تفکرات دولت های شرق و غرب ایستاده بودند و مقارن با مشکلات داخلی، چالش های ایران بسیار بیشتر شد.

ابراهیمی با بیان اینکه تجاوز به کشور پایان نپذیرفته، اذعان داشت: مدل جنگ دشمن از سخت به نرم تغییر ماهیت داده و نشان می دهد که هنوز تفکرات جمهوری اسلامی تغییر نکرده، بر پایه استقلال است و آرمان های انقلاب پابرجاست.

این مسئول ترور شهیدان سلیمانی و فخری زاده را تلاش دشمن برای نرسیدن کامل کشور به استقلال سیاسی و علمی توصیف کرد و گفت: پس در این شرایط حساس دفاع مقدس و همه جانبه همچنان ادامه دارد و نباید در این راه، سست شد.

گفتنی است؛ ابراهیمی از بخش های مختلف اداره بهزیستی شهرستان قرچک دیدن کرد و به کارکنان خداقوت گفت.

کد خبر 43735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد