برگزاری سی و یکمین جلسه شورای اداری در بهزیستی استان

سی و یکمین گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین و روسای شهرستانهای تابعه با رعایت دستورالعمل های کامل بهداشتی در محل مرکز آموزشهای تخصصی بهزیستی استان برگزار گردید.

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، در این نشست دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از موفقیتها، پیشرفتها و عملکردهای مطلوب حوزه های تخصصیسازمان در سالجاری گفت : خوشبختانه در سایه همت و تلاشهای خوب تمامی همکاران و کارکنان در بخش های دولتی و غیردولتی بویژه در زمینه کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا و انجام به موقع واکسیناسیونمددجویان جزو دستگاههای موفق در این رابطه هستیم و جا دارد از زحمات و تلاشهای تمامی دست اندرکاران به انحای مختلف قدردانی شود.

ستاری در رابطه با تشریح اهداف گردهمایی و برنامه های کلی سازمان از سوی حوزه های تخصصی تصریح کرد: داشتن سعه صدر و تکریم مناسب با ارباب رجوع، نظارت مستمر بر مراکز اقامتی بویژه در شهرستانهای دارای مراکز اقامتی و بهبودی معتادان، نظارت بر مراکز مثبت زندگی، ساماندهی نیروهای انسانی در شهرستانها، بازدید با برنامه معاونین و کارشناسان ستادی از شهرستانها، ارتباط مستمر و موثر با نمایندگان شهرستانی مجلس شورای اسلامی، تلاش و جدیت در تحقق برش های سال و نظارت بر فعالیت همکاران محترم از نکات کلیدی و عملیاتی برنامه های سازمان هستند که بایستی مورد توجه جدی قرار گیرند.

این مسئول در ادامه سخنان خود و استماع نظرات کارشناسی معاونین و روسای شهرستانها بر اتمام کمیسیون های پزشکی و استخراج درصد شهرستانها بر مطالعه و اشرافیت کامل دستورالعمل ها و بخش نامه های حساس اداری، ارجاع و ملاحضه نامه ها توسط روسا و ارائه پاسخ به موقع، برنامه ریزی برای مناسبتهای فصل سوم سال، جذب نیروها در مراکز غیر دولتی و توجه جدی به چالش های بکارگیری این افراد، انعکاس درست و به موقع نتایج جلسات در شهرستانها، تدوام بازدیدهای دوره ای شهرستانها به لحاظ پیگیری امورات شهرستانی و تقویت مشارکتهای مردمی در تمامی شهرستانها به لحاظ محدودیت منابع سازمانی تاکید کرد.

شایان ذکر است : روسای شهرستانهای تابعه نیز هر کدام به تشریح اهداف و سیاستها و عملکرد حوزه های تخصصی پرداخته و نکته نظرات و راهکارهای خود را ارائه نمودند.

درپایان پس از بررسی عملکردها و اقدامات هریک از حوزه های تخصصی و شهرستانها در شاخص های مورد نظر، طی شش ماهه دوم سال ۹۹ بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در دو گروه شامل گروه الف : شهرستان اردبیل رتبه اول و شهرستان پارس آباد رتبه دوم و در گروه ب: شهرستان بیله سوار رتبه اول و شهرستان نمین رتبه دوم این بخش از ارزیابی را کسب نمودند.

همچنین بر اساس شاخص های نظام نامه نظارتی سازمان بهزیستی کشور اداره کل بهزیستی استان در حوزه پشتیبانی و منابع انسانی، دفتر امور حقوقی و دفتر بیمه رتبه دوم با سطح عالی، حوزه امور اجتماعی، دفتر توانمند سازی زنان و خانواده و دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی رتبه اول و در کل معاونت رتبه دوم با سطح عالی و همچنین در حوزه پیشگیری، دفتر درمان اعتیاد رتبه سوم را به خود اختصاص دادند که با اهداء لوح سپاس از این عزیزان تجلیل شد.

لازم به ذکر است از تلاشهای معاونت توانبخشی و دفتر مدیریت عملکرد که موفق به کسب درجه سطح عالی ارزیابی نظامنامه نظارتی طی شش ماه دوم سال ۹۹ شده بودند که با اهداء لوح سپاس قدر دانی شد.

گفتنی است در بین شهرستانها هم شهرستان نیر به دلیل رشد بالای عملکردی جزو شهرستانهای موفق در این زمینه بود که از این شهرستان هم تقدیر شد.

کد خبر 43620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد