پیام تبریک مدیر کل بهزیستی گیلان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد درآغاز هفته دفاع مقدس به همین مناسبت پیامی صادر کرد ،

 متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم


این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگترین افتخارات ملت ایران بود. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفته دفاع مقدس بعنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم  و  سالروز پاسداری از ارزش ها در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی است.
روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.
حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.
آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف کشورعزیزمان  را در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

کد خبر 43391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد