استقبال مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی از افتخارآفرینان پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو

سه تن از افتخارآفرینان پاراالمپیک ساکن خراسان رضوی، شب گذشته در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد، مورد استقبال مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی قرار گرفتند.

مسابقات پارا المپیک توکیو ۱۴ شهریور پایان یافت و ورزشکاران ایرانی در این بخش، افتخارات بالایی برای کشورمان کسب کردند.

در مراسم دیشب در فرودگاه هاشمی‌نژاد هادی رضایی، سرمربی تیم والیبال نشسته، مهدی بابادی، قهرمان طلایی این رشته، حسن عبدی عضو تیم بسکتبال با ویلچر با هواپیما به مشهد مشرف شدند و مورد استقبال دکتر فیروزی، مدیرکل بهزیستی استان و علیزاده، معاون توانبخشی این نهاد قرار گرفتند.

ورزشکاران ایران در رقابت‌های پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو ۱۴ مدال، ۱۲ طلا، ۱۱ نقره یک برنز  بدست آوردند و در مجموع در جایگاه سیزدهم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

در این مراسم، دکتر فیروزی مدیر کل و حمیدرضا علی‌زاده، معاون توانبخشی بهزیستی استان، با تقدیم تاج‌گل به ورزشکاران افتخارآفرین، ورود آنها به خاک وطن را گرامی داشتند و حضور آنها را مایه‌ی تقویت روحیه‌ی جامعه‌ی هدف بهزیستی و بخصوص افراد دارای معلولیت ارزیابی کردند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه مراسم استقبال از این ورزشکاران گفت: خوشحالیم که این رقابت‌ها، گوشه‌ای از توانمندی افراد دارای معلولیت را به صحنه‌ی اجتماعی می‌آورد و جایگاهی برای طرح مطالبات این گروه از شهروندان فراهم می‌سازد.

دکتر مسعود فیروزی گفت: ورزش حرفه‌ای اگر چه جنبه‌ی اجتماعی بالایی در بین جمعیت هدف ما ندارد اما از لحاظ اینکه روشی برای افزایش کرامت، جرأت‌مندی و عزت نفس افراد دارای معلولیت می‌شود مورد اهتمام بهزیستی می‌باشد.

دکتر فیروزی با تأکید بر اینکه ما متولی ورزش نیستیم گفت: امیدواریم سازمان ورزش و جوانان امکانات و زمینه‌هایی ایجاد کند که ما بتوانیم ورزش همگانی را در قالب‌های مختلف برای گروه‌های هدف‌مان توسعه بدهیم و از این طریق در ارتقای توانمندی‌های جسمی، افزایش سلامت کالبدی و روانی و کاهش آسیب‌های ناشی از انزوای خانگی معلولین مؤثر باشیم.

کد خبر 42699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد