زاوه | اشتغال سالم و پایدار۱۴ زن سرپرست خانوار در یک روستای زاوه

رئیس بهزیستی زاوه از افتتاح کارگاه خیاطی در روستای ساق با هدف اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار این شهرستان خبر داد.

نازنین عجمیان گفت: با توجه به فقر اقتصادی و نبود شغل کافی در شهرستان این کارگاه در روستای ساق و با سرمایه حدود ۱۵۰ میلیون تومان افتتاح شد و ۱۴ نفر از زنان سرپرست خانوار در آن مشغول به کارشدند.

عجمیان همچنین افزود: سرمایه راه اندازی این کارگاه تماما از طریق سازمان بهزیستی تامین و با هدف اشتغال و استقلال زنان سرپرست خانوار در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی درباره نحوه تولید و فروش محصولات این کارگاه گفت: جهت تسهیل در امور کار و بازاریابی محصولات با اداراتی همچون شبکه بهداشت و درمان جهت دوخت لباسهای کادر درمان و بیماران بستری در بیمارستان رایزنی و سفارش دوخت نیز گرفته شده است.

کارگاه خیاطی زنان سرپرست خانوار روستای ساق در هفته دولت باحضور جعفر رضوانی معاون فرماندار، بخشدار بخش سلیمان و تعدادی از مسؤولین شهری و روستایی افتتاح و به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

معاون فرماندار ضمن ابراز خرسندی از برپایی این کارگاه گفت : کارگاه هایی از این قبیل باعث تولید اشتغال پایدار و در نتیجه ایجاد انگیزه و امید در جامعه می‌شود.

جعفر رضوانی ضمن اعلام حمایت همه جانبه فرمانداری از اجرای طرح هایی از این قبیل افزود: همه دستگاه ها بایستی جهت پیشگیری از آسیب های ناشی از بیکاری و فقر، جهت ایجاد اشتغال پایدار تلاش کنند.

کد خبر 42457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد