فرزندان مدال آوران پارالمپیک توکیو از خدمت سربازی معاف شدند

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از معافیت سربازی قهرمانان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو خبر داد و گفت: فرزندان قهرمانان پارالمپیک هم از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  حسین زاهدی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس ضمن تقدیر از ورزشکاران کشور عزیزمان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهارکرد: به پاس قدردانی از تلاش‌های ورزشکاران مدال آور که برای ایران اسلامی و هموطنان افتخار کسب کرده‌اند، طبق ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح این عزیزان می‌توانند از معافیت سربازی بهره‌مند شوند.
وی گفت: افرادی که در بازی‌های المپیک موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شده اند، با معرفی وزارت ورزش و جوانان و مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ می‌توانند از معافیت سربازی بهره‌مند شوند.
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص ضوابط قهرمانان پارالمپیک جهانی بیان داشت: یکی از فرزندان قهرمانان پارالمپیک جهانی که عناوین اول تا سوم را در بازی‌های پارالمپیک کسب کرده اند با معرفی وزارت ورزش و جوانان و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح پس از طی دوره آموزش نظامی در نیروهای مسلح از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 42323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =