مراسم تجلیل از بازنشستگان فرصتی برای بازبینی جایگاه بزرگان است

مدیر کل بهزیستی استان زنجان در آیین گرامیداشت روز کارمند ومراسم تجلیل از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه ۳۰ سال خدمتِ کارمندان بازنشسته گفت: تکریم بازنشستگان وظیفه ای همگانی است و برگزاری مراسم تجلیل می تواند فرصتی برای بازبینی نقش و جایگاه والای این قشر گرانقدر در جامعه باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در این مراسم که  با رعایت پروتکلهای بهداشتی و در فضای باز برگزار شد از ۱۹ پرسنل بازنشسته، یک پزشک همکارنمونه، یک پزشک خیر و یک آزاده سرافراز تجلیل شد، اظهار کرد: تلاش و فعالیت در مراکز بهزیستی یک فضیلت و کار پر برکت و انسان دوستانه است و کارمندان باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند.

وی تعداد بازنشستگان بهزیستی را ۳۱۴ نفر اعلام کرد و افزود: خدمت و احترام به بازنشستگان، خدمت و تکریم به آیندگان و شاغلین است و این امر موجب ایجاد انگیزه و افزایش روحیه و ترویج یک فرهنگ ارزشمند در جامعه خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: بازنشستگان بهزیستی در کمال صداقت و درستکاری، سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف بهزیستی و کار با جامعه هدف، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

مدیر کل بهزیستی با تقدیر از زحمات و تلاشهای ارزشمند ۳۶۶ پرسنل بهزیستی در دوران شیوع ویروس کرونا که منجر به تحمیل بار مضاعف بدلیل لزوم کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس در بین جامعه ی هدف و پرسنل مراکز اداری و تحت نظارت بوده است، افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا این افتخار را داشتیم که با تلاش و جدیت همکاران در مراکز توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری اتفاق خاصی نیفتد و این موفقیت را مدیون همکاران هستیم.

وی در ادامه به نقش سمن ها به عنوان مهمترین شرکای اجتماعی بهزیستی اشاره کرد و یادآور شد: موسسات خیریه و سمن‌های حوزه سلامت می‌توانند نقش زیادی در ارتقای سلامت روان جامعه، پیشگیری، غرباگری و درمان بیماری ها و رفع عوامل منفی موثر برسلامت روان داشته باشند و از این رو نقش پزشکان شاغل و خیر همکار با بهزیستی در راستای رفع نیازهای جامعه هدف بسیار تاثیر گذار بوده و همواره بهزیستی همراه و قدردان پزشکان متخصص این حوزه است.

وی  در پایان مراسم ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای کارمندان بازنشسته، خواستار همدلی و دوستی بیشتر آن ها شد و به رسم یاد بود از بازنشستگان، پزشکان و آزاده سرافراز  با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر وتجلیل به عمل آمد.

کد خبر 42162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد