سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به شهرستان داورزن

مدیرکل بهزیستی استان امروز جمعه ۵ شهریور در معیت استاندار خراسان رضوی وارد شهرستان داورزن شد.

دکتر فیروزی در بدو ورود مورد استقبال رییس و پرسنل اداره بهزیستی داورزن قرار گرفت و سپس از کلیه قسمت های ساختمان اداری در حال ساخت بهزیستی این شهرستان بازدید و رهنمودهای لازم را بیان کرد.

وی در ادامه سفر خود با همراهی محمدعلی زیدآبادی، رییس بهزیستی داورزن،  ضمن بازدید از خانه فرزندان ۶ تا ۱۲ ساله الغدیر پسران و مرکز مثبت زندگی این شهرستان، با مسئولین و مددکاران این مراکز دیدار و گفتگو کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

دکتر فیروزی سپس در معیت استاندار خراسان رضوی و با حضور نماینده مردم داورزن در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران و مسئولان شهرستان در مراسم عبادی سیاسی نمار جمعه  شرکت کرد.

 مدیر کل بهزیستی در برنامه های نوبت بعدازظهر خود از مرکز سالمندان مادر نرجس خاتون مزینان و فاز ۳ و ۴ این مرکز،  مرکز درمان و توانبخشی افراد با اختلال مصرف مواد رویش دوباره نامن،  موسسه خیریه ساقی کوثر نامن بازدید کرد و با کارکنان و افراد مقیم در این مراکز دیدار و گفتگو داشت.

دیدار چهره به چهره با مددجویان تحت پوشش در محل فرمانداری، برگزاری جلسه جمع بندی سفر در محل اداره بهزیستی این شهرستان از دیگر برنامه های بعدازظهر دکتر فیروزی بود.

لازم به ذکر است بهزیستی شهرستان داورزن دارای  یک مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۵، یک مرکز مثبت زندگی، یک مرکز سالمندان و دارای یک خانه فرزندان ۶ تا ۱۲ ساله پسران،  ۲۶۲ پرونده مستمری بگیر توانبخشی، ۸۲ پرونده مستمری بگیر اجتماعی و ۲۳۳  پرونده توانبخشی غیر مستمر می باشد. مهمترین آسیبهای اجتماعی احصا شده این شهرستان نیز اعتیاد به مواد مخدر و طلاق است.

شهرستان داورزن در غربی‌ترین نقطهٔ استان خراسان رضوی و در نزدیکی مرز استان سمنان می‌باشد که از آن با نام "میقات‌الرضا" نیز یاد می‌شود.  مزینان واقع در شهرستان داورزن، زادگاه دکتر علی شریعتی، روشنفکر متعهد معاصر ایران است.  مرکز این شهرستان، شهر داورزن می‌باشد که در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع شده‌است. جمعیت داورزن بر اساس اخرین آمار جمعیتی در سال ۹۵ بالغ بر ۲۱۹۱۱ هزار نفر می باشد.

سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی رضوی به شهرستان داورزن

سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به شهرستان داورزن

کد خبر 42038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد