مشارکت های مردمی در بهزیستی نقش مهمی را ایفا می کند

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی باتاکید گفت: مشارکت های مردمی و موسسات خیریه در انجام فعالیت های این سازمان از طریق روان ساختن امور بسیار مهم تلقی می شود.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر محمد شجاع در دیدار با مهدی کرامتی فرماندار اسفراین که در خصوص سهم‌مشارکت های مردمی در ارائه خدمات به بهزیستی، مناسب سازی معابر وهمچنین سهم سه درصد استخدام معلولین در ادارت برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت های مردمی و موسسات خیریه در انجام فعالیت های این سازمان از طریق روان ساختن امور بسیار مهم تلقی می شود  و بهزیستی بعنوان یک نهاد دولتی در جهت ساماندهی طیف آسیب‌پذیر جامعه خواستار مشارکت و همراهی بیشترمردم و همچنین صنایع در قالب مسئولیت های اجتماعی است.

وی افزود: پررنگ تر شدن و توجه بیشتر به نقش مشارکتها میتواند بعنوان بازویی کمکی برای شهرستانها بشمارآید.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت بحث مسئولیت اجتماعی صنایع، بیان کرد: ترویج ارزش‌های فرهنگی به منظور ارتقای سلامت اجتماعی در جامعه ضروری است.

این مسوول تصریح کرد: شناخت مشکلات محیط شهری در ارتباط با افراد معلول یکی از بهترین روشها برای رسیدن به راه حل‌های مناسب سازی است که میتواند ما را در تسریع امور یاری رساند.

شجاع به ماده ۱۵ قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در دستگاههای دولتی اشاره کرد و گفت: دولت مکلف است که حداقل سه درصد از مجوزهای استخدامی دستگاه‌های دولتی و عمومی را به افراد دارای معلولیت واجد شرایط اختصاص دهد.

 مهدی کرامتی فرماندار اسفراین در این نشست با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان بهزیستی در راستای تحقق شعار سال است، گفت: توانمندسازی، ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع، رسالت سازمان بهزیستی در تحقق شعال سال است.

وی با اشاره به خدمات سازمان بهزیستی در راستای پاسخگویی در همراهی با مردم گفت: خدمات متنوع و گوناگونی مسئولیت‌های بهزیستی در رویکرد پیشگیری، حمایتی، توانبخشی و اجتماعی به آحاد جامعه یکی از سختی‌های کار در این مجموعه است.

مشارکت های مردمی در بهزیستی نقش مهمی را ایفا می کند

مشارکت های مردمی در بهزیستی نقش مهمی را ایفا می کند

کد خبر 41641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد