دوره آموزشی فرزند پروری در فاروج برگزار شد

دوره آموزشی مهارت های فرزند پروری توسط مرکز مشاوره هوشمند با حضور اهالی روستا در شهرستان فاروج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دوره آموزشی مهارت های فرزند پروری با هماهنگی بخشداری  و اعضای شورای اسلامی روستای چری توسط مرکز مشاوره هوشمند با حضور اهالی روستا دراین شهرستان برگزار شد.

جامعۀ در حال گذار و حیران ماندۀ بین " سنت "و " مدرنیته " ، در روزگاری که نظام ارزشی حاکم بر خانواده های قدیمی و سنتی در اذهان فرزندان نسل جدید شکسته شده است ؛ در دورانی که فرزندان ما از بدو تولد با تجهیزات مدرنی از قبیل کامپیوتر ، بازی های رایانه ای ؛ شبکه های اجتماعی و ... آشنا شده و دنیایی متفاوت با دوران کودکی ما را تجربه می کنند ؛ سیستم های تربیتی و آموزشی ما و جامعۀ ما و خانواده های ما ؛ کماکان بر انگاره ها و طرحواره ها و آموزش های نسل قدیم و پدربزرگ ها و مادربزرگ های ما می چرخد و مشکلات خانواده ها با فرزندان شان؛ درست از همین نقطه است که آغاز می شود.

لازم به ذکر است والدین علاوه بر تاثیرات وراثتی برفرزندان، اولین افرادی هستند که کودکان با آنها تعامل دارند بنابراین شخصیت و رفتار والدین بیشترین اثرگذاری را در پرورش فرزندان سالم و صالح خواهند داشت.

در واقع هدف از برگزاری این دوره ها، آموزش مفاهیم اولیه تربیت، پرورش، ساختار رفتاری خانواده، سبک های رفتاری با فرزندان و آموزش اصول اصلی فرزند پروری  است.

دوره آموزشی فرزند پروری در فاروج برگزار شد

دوره آموزشی فرزند پروری در فاروج برگزار شد

کد خبر 41506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد